اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزه:

حوزه حمل و نقل و سوخت بر قیمت سایر اقلام تأثیرگذار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزه گفت: افزایش قیمت‌ در حوزه حمل و نقل و سوخت بر قیمت سایر اقلام تأثیر چشم‌گیری دارد.

حوزه حمل و نقل و سوخت بر قیمت سایر اقلام تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدرضا حاجی‌زاده در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد هدفمندی یارانه‌های شهرستان با اشاره به در پیش بودن آغاز فاز دوم قانون هدفمند شدن یارانه‌ها اظهار داشت: از آنجا که حوزه حمل و نقل و سوخت بر قیمت سایر اقلام تأثیر چشمگیری دارد، حضور تمام اعضا در جلسات با توجه به حساسیت تصمیم‌گیری‌های این کمیته ضروری است.

وی با اشاره به برخی مشکلات پیش‌آمده ناشی از دادن سهمیه سوخت یک ماه بخش کشاورزی اضافه کرد: این در حالی است که طبق روند و دستورالعمل جاری باید سوخت سه ماهه به این بخش اختصاص می‌یافت.

فرماندار فیروزه ابراز امیدواری کرد: با انجام مکاتباتی با استاندار، این مسئله به زودی مرتفع شود.

وی بر پی‌گیری اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستاهای وعده داده شده، خاطرنشان کرد: مشکل ایجاد شده میان تعاونی‌های روستایی و شرکت پخش فراورده‌های نفتی ازسوی فرمانداری و اداره تعاون روستایی پیگیری می‌شود.

بتویی معاون حمل و نقل شهرداری نیشابور نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه حمل و نقل شهرستان افزود: از آنجا که سهمیه کل شهرداری‌های کشور از اتوبوس تنها 2 هزار واحد است، در صورت اختصاص سهمیه‌ای به شهرداری نیشابور خط فیروزه به نیشابور را راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی از راه‌اندازی خط همت آباد - نیشابور خبر داد و اظهار داشت: چهار دستگاه مینی‌بوس وظیفه حمل و نقل مسافر در مسیر یاد شده را برعهده دارند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول