اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام شد

پرداخت 245 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته 245 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان و نیازمندان زیرپوشش این نهاد اعطا شد.

پرداخت 245 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: این وام‌ها از محل اعتبارات کمیته امداد و از محل منابع بانکی استان تأمین شد.

وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی مذکور مبلغ 53 میلیارد و 655 میلیون ریال از محل اعتبارات امداد و 191 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل سایر منابع بانکی بوده است.

حسین‌پور اظهار داشت: در سال گذشته با هزینه‌کرد اعتبارات یاد شده، 5 هزار و 868 طرح اشتغال توسط مددجویان و نیازمندان ایجاد شد که با ایجاد هر یک از طرح‌ها چند نفر مشغول به کار شدند.

وی تصریح کرد: در حقیقت متقاضیان طرح‌های اشتغال با توجه به استعداد و مهارت خود اقدام به اجرای طرح می‌کنند که کمیته امداد با بررسی کارشناسان مربوطه در خصوص موفقیت طرح‌ها اقدام به اعطاء تسهیلات به خانواده‌های مددجو می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه طی سال گذشته تعهد شده بود که قریب به 6 هزار طرح اشتغال برای جوانان ایجاد شود گفت: با تلاش‌های مسئولان این امر تقریباً تحقق یافته است. 

وی یادآور شد: برای پایداری و حسن اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان، ناظران و کارشناسانی هستند که همه ساله در نوبت‌های مختلف بر روی طرح‌های اشتغال مجریان، نظارت و آموزش دارند.

حسین‌پور خاطر نشان کرد: برای پایداری طرح‌ها و فروش محصولات مددجویان، مراکز پشتیبانی و بازارچه‌هایی در طول سال برای عرضه محصولات آنان دایر است تا از این طریق بتوان از طرح‌های اشتغال ایجاد شده پشتیبانی کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول