اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

پیشگیری از وقوع جرائم نخستین اولویت ماموریت‌های ناجا است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پیشگیری از وقوع جرائم نخستین اولویت ناجا در اجرای ماموریت‌ها است.

پیشگیری از وقوع جرائم نخستین اولویت ماموریت‌های ناجا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامحسین دارایی صبح امروز در کمیسیون پیشگیری از سرقت در قزوین اظهار کرد: رسالت اصلی پلیس در اجرای وظایف خود برقراری امنیت و آرامش در تمام سطوح جامعه بوده و هست، به طوری که مردم بتوانند در شرایط مناسب امنیتی و انضباط اجتماعی به فعالیت‌های سالم اقتصادی، اجتماعی و عبادی خود بپردازند.

وی ادامه داد: پلیس باید در انجام وظایف خود با قاطعیت با بحران مقابله کرده و در خدمت رسانی به مردم رحمت و مهربانی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: بر اساس این قوانین برقراری امنیت مطابق با شان مردم اصلی‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است و در این راستا پیشگیری از وقوع جرم نخستین اولویت ناجا در اجرای ماموریت‌ها محسوب می‌شود.

دارایی رسیدگی به امورات انتظامی مردم و تکریم ارباب رجوع در واحدهای انتظامی را زمینه ساز مشارکت مردمی در ایجاد امنیت پایدار دانست و خاطرنشان کرد: ملاک موفقیت پلیس در فعالیت‌های خود رضایتمندی مردم بوده و باید در تمام ماموریت‌ها به حقوق شهروندی مردم توجه کامل شود.

گفتنی است در این جلسه راه‌های پیشگیری از سرقت در ابعاد انتظامی و اجتماعی بررسی و راهکارهایی در این خصوص به تصویب رسید.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول