اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در ستاد بزرگداشت مقام معلم:

دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در ستاد بزرگداشت مقام معلم از راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسدالله اسدی‌گرمارودی در جلسه شورای اداری استان خراسان‌رضوی که ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: سه رویکرد دانش، ارزش و مهارت‌‌آموزی معلمی در تأسیس این دانشگاه مدنظر قرار گرفته است که بر این اساس این دانشگاه در هر استان با دو پردیس ویژه برادران و خواهران ایجاد می‌شود.

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در ستاد بزرگداشت مقام معلم در ادامه با اشاره به اقدامات دولت نهم و دهم در زمینه آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین به عنوان اقدامی نوین و شایسته در دوران آموزش و پرورش است که با اقدامات انجام شده از ابتدای سال تحصیلی جدید، نظام جدید آموزشی و این سند در کشور اجرا می‌شود.

اسدی‌گرمارودی با اشاره به فرارسیدن هفته معلم از اقدامات و نوآوری‌های خراسان‌رضوی در ارتباط با بزرگداشت مقام معلم تقدیر و آن را در سطح کشور بی‌نظیر دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گریزی به مطالبات فرهنگیان زد و گفت: پرداخت بخش زیادی از مطالبات فرهنگیان، ارتقای منزلت اجتماعی آنان و افزایش سطح رضایتمندی معلمان آموزش و پرورش از جمله اقدامات مؤثر دولت نهم و دهم بوده است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول