اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 15 استان

مسابقات شطرنج دانشگاه‌های پیام‌نور در زنجان آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور 15 استان مسابقات شطرنج دانشگاه‌های پیام‌نور در زنجان آغاز شد.

مسابقات شطرنج دانشگاه‌های پیام‌نور در زنجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسابقات شطرنج دانشجویان دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور از صبح امروز در محل هتل پیام زنجان آغاز شد.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه‌ پیام‌نور استان زنجان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به روند اجرایی مسابقات شطرنج اظهار کرد: دی‌ماه سال گذشته دانشگاه پیام‌نور استان زنجان آمادگی خود را در خصوص میزبانی مسابقات در دو رشته ورزشی شطرنج و کاراته اعلام کرده و این درخواست مورد بررسی مسئولان‌ ذی‌ربط در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور قرار گرفت.

یوسف روحی خاطرنشان کرد: پس از قبول میزبانی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از طرف سازمان مرکزی این دانشگاه جلسه‌های هماهنگی به منظور برگزاری هر چه بهتر مسابقات صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پنج کمیته فرهنگی و روابط عمومی، مالی و تدارکات، اسکان و تغذیه و هم‌چنین حراست در برگزاری مسابقات شطرنج تشکیل شد.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه‌ پیام‌نور استان زنجان هم‌چنین با اشاره به اینکه برای اجرای مسابقات ورزشی برنامه‌های مختلفی در این راستا در نظر گرفته شده است، افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان شامل کاروانسرای سنگی و هم‌چنین مجموعه تفریحی ائل‌داغی از جمله برنامه‌هایی است که برای تفریح دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات افزود: نهم اردیبهشت‌ماه یعنی روز پایانی مسابقات قهرمانی شطرنج مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول