اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد مطرح کرد

سهم مهم مردم در توسعه اقتصادی کشور

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: علاوه بر مسئولان، عامه مردم نیز سهم مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارند.

سهم مهم مردم در توسعه اقتصادی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی جمعه شب در جمع کارگران بروجردی اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جدید به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام عظمای ولایت برای تحقق این امر همه آحاد ملت باید تلاش مضاعفی نسبت به قبل داشته باشند.

وی اضافه کرد: توجه جدی به کار و کارگر ایرانی و بالا بردن امنیت شغلی کارگران مشکل بیکاری کشور را برطرف می‌کند.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: مسئولان کشور ساماندهی وضعیت اقتصادی و توجه جدی به کار و کارگر را اولویت کاری خود قرار دهند و برای تحقق شعار سال از هیچ کوششی دریغ نکنند.

ترابی تصریح کرد: ملت ایران با استفاده از محصولات داخلی به رونق اقتصادی کشور کمک کنند و تولیدکنندگان نیز با بالا بردن کیفیت محصولات خود رغبت مردم را نسبت به خرید کالای ایرانی بیشتر کنند.

در ادامه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: دولت حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران داخلی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاری در ایران را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهد.

فرزاد مطلق خاطرنشان کرد: مهیا کردن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری داخلی و حمایت جدی از کار و کارگر ایرانی رونق اقتصادی را در پی ‌دارد.

وی بیان کرد: در سال تولید ملی و حمایت کار و سرمایه ایرانی برای اینکه مردم از کالاهای ایرانی استفاده کنند باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

این گزارش حاکی است در همایش روز کارگر که در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، از 65 کارگر نمونه واحدهای تولیدی شهرستان بروجرد و 14 خانواده شهدای کارگر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول