اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌امام‌ جمعه موقت بیرجند:

حمایت از تولید ملی اساس جهاد اقتصادی است

خبرگزاری فارس:‌ امام‌ جمعه موقت بیرجند با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: حمایت از تولید ملی اساس جهاد اقتصادی کشور است.

حمایت از تولید ملی اساس جهاد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان بیرجند اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری امروز تولید علم، ابتکار، کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و تولید فرصت و عزت هر کدام به منزله یک جهاداقتصادی است.

وی ادامه داد: تولید ملی تنها در تولید کالا خلاصه نمی‌شود بلکه باید مردم و مسئولان به همه جوانب تولید ملی در بخش‌های مختلف توجه لازم را داشته باشند.

‌امام‌جمعه موقت بیرجند حمایت از تولید ملی و توسعه این بخش را عاملی برای ایجاد امنیت، اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود:‌ مقام معظم رهبری در پیام خود وظایف دولت در سال جدید را گوشزد کردند.

نوفرستی یکی از وظایف دولت در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را اجرای کامل سیاست حمایتی از بخش تولید عنوان کرد و گفت:‌ بعد از هدفمندی یارانه‌ها برخی از کارخانجات با مشکلاتی مواجه شدند که باید دولت در راستای حمایت از تولید ملی کمک‌هایی را در این بخش داشته باشد.

وی به مبحث واردات نیز اشاره کرد و ادامه داد:‌ واردات باید هماهنگ با حمایت از تولیدات داخل و متناسب با صادرات باشد همچنین دولت باید از صادرکنندگان نیز حمایت کند تا صادرات غیرنفتی توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول