اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان:

چرخه تولید با تقویت کارگران شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: چرخه تولید با تقویت کارگران شتاب می‌گیرد.

چرخه تولید با تقویت کارگران شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد عالی در همایش تجلیل از فعالان حلقه‌های صالحین آبپخش اظهار داشت: روحانیون در جوامع اسلامی نقش مهمی ایفا می‌کنند و در برنامه‌های بسیج نیز همکاری روحانیون معظم و ائمه جمعه مثمرثمر بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در تمامی شرایط همراه و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و با رهنمودهای خود همواره میهن اسلامی را به عزت، اقتدار و سربلندی رسانده‌اند.

عالی با تسلیت شهادت شهید مطهری بیان داشت: همان طور که شهادت امام حسین (ع) سبب احیای دین مبین اسلام شد، شهادت شهیدان بزرگی که همواره رهرو اباعبدالله‌الحسین بوده‌اند و در مکتب ایشان گام برداشته‌اند برای عزت و اقتدار ایران اسلامی مهم و اثرگذار بوده است.

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز معلم اضافه کرد: باید در هر فرصتی از معلمان در هر سمت و کسوتی که هستند استفاده کنیم و از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه ایشان برای عزت، سرافرازی، آبادانی و سربلندی ایران اسلامی که نتایج آن را به وضوح در جامعه می‌بینیم تقدیر و تشکر کنیم.

این مسئول با اشاره به سخنی از معمار کبیر انقلاب یادآور شد: خداوند متعال منشأ کار و تلاش و هستی و وجود و تحرک است و همه ذرات سازنده عالم و موجودات با اذن خداوند و هوشیاری در حرکت هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دشتستان با تبریک روز و هفته کارگر ابراز داشت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را با نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین کرده‌اند باید با تجلیل از کارگران و فعالان عرصه تولید شرایط را برای تحقق هر چه بهتر این هدف والا هموار کنیم.

عالی ادامه داد: تقویت کارگران در راستای تحقق شعار سال بسیار اثربخش است و بدون کارگران چرخ تولید حرکت نمی‌کند و چرخه تولید با تقویت کارگران شتاب می‌گیرد.

دشمنان و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مراحل مختلف با استفاده از ترفند‌ها و راهکارهای گوناگون سعی در مقابله با اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند که باید با تدبیر در برابر دشمن بایستیم.

وی تحریم اقتصادی را راهکار دشمنان برای اخلال در انقلاب و نظام مقدس اسلامی جمهوری دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری این سال به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نقشه راه مقابله با اهداف و برنامه‌های شوم دشمنان را در اختیار ما قرار داده‌اند و ما از این طریق می‌توانیم به تمام برنامه‌های دشمنان مهر باطل بزنیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول