اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی استان قزوین خبر داد

کشف سوخت و کالای قاچاق در استان قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف 11 هزار ثوب البسه و 4 هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین خبر داد.

کشف سوخت و کالای قاچاق در استان قزوین

محمد قربان عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مأموران کلانتری 14 شریف آباد شهرستان البرز پس از کشف خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه سواری پژو 405 سریعا محل عبور خودرو را مورد کنترل قرار دادند.

وی افزود: مأموران خودروی حامل کالای قاچاق را در جاده قدیم قزوین تهران شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از آن 11 هزار و 300 ثوب البسه خارجی کشف و ضبط کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در اقدامی دیگر مأموران یگان امداد شهرستان بوئین‌زهرا از قاچاق مقادیری فرآورده‌های نفتی به وسیله یک دستگاه خاور در جاده آراسنج مطلع و در کنترل محور بوئین‌زهرا به شهریار خودرو را متوقف و چهار هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و ضبط کردند.

عسگری ادامه داد: همچنین مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت‌زنی در آزاد‌راه قزوین - زنجان به یک دستگاه سواری پژو 406 با سه سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بازرسی از پژو تعداد 44 دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل 14 دستگاه جارو شارژی، 24 دستگاه رنده برقی، چهار دستگاه اتو و دو دستگاه بخار شوی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول