اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب یک گروه 47 نفره برگزار شد

اردوی تیم‌های کوهنوردی بم و کهنوج در کوه‌های درین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی بم گفت: تیم کوهنوردی شهرستان‌های بم و کهنوج به صورت مشترک در قالب یک گروه 47نفره اردوی دو روزه خود را در کوه‌های گمرکان و درین برگزار کرده است.

اردوی تیم‌های کوهنوردی بم و کهنوج در کوه‌های درین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عباس کمال‌الدینی پیش از ظهر امروز در حاشیه صعود هیئت کوهنوردی بم به کوه‌های روستای درین از توابع بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: جاذبه‌های طبیعی فراوانی در استان کرمان وجود دارد که آن را از نظر گردشگری منحصر به‌فرد کرده است.

وی افزود: شهرستان عنبرآباد به دلیل وجود آبشار رودفرق در بخش جبالبارز جنوبی، آبشار درین در بخش مرکزی شهرستان و وجود کوه‌های سر به فلک کشیده این دو منطقه مورد توجه کوهنوردان استان قرار گرفته است.

کمال‌الدینی تصریح کرد: تیم کوهنوردی شهرستان‌های بم و کهنوج به صورت مشترک در قالب یک گروه 47 نفره اردوی دو روزه خود را در کوه‌های گمرکان و درین برگزار کرده است.

وی ابراز داشت: وجود باغ‌های سرسبز در روستای گمرکان که به روستای درین اتصال دارد، جذابیت خاصی به این منطقه بخشیده و موجب شده است مورد توجه تیم‌های مختلف قرار گیرد.

کمال‌الدینی بیان داشت: از مسئولان مربوطه شهرستان عنبرآباد که سبب شدند، امنیتی کامل در این منطقه ایجاد شود، قدردانی می‌کنیم.

رئیس هیئت کوهنوردی بم گفت: ورزش کوهنوردی موجب می‌شود، سلامت جامعه افزون‌تر شود به همین دلیل می‌طلبد، جوانان به این ورزش توجه بیشتری نشان دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول