اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا، جواهر و صرافی‌های شیراز:

قیمت طلا در بازار شیراز کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا، جواهر و صرافی‌های شیراز گفت: کاهش قیمت طلا در بازار همچنان ادامه می‌یابد و اکنون بهترین زمان برای خرید این فلز گران‌بها است.

قیمت طلا در بازار شیراز کاهش می‌یابد

رضا راسخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت طلا قابل پیش‌بینی نیست اما اتفاق‌های داخل کشور بر قیمت این فلز بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه با توجه به کاهش قیمت ارز در بازار شیراز شاهد کاهش نرخ طلا و سکه نیز بودیم، اضافه کرد: به طور حتم در روز سوم خرداد که دور دوم مذاکرات 1+5 است قیمت طلا و ارز باز دچار تغییر می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر و صرافی‌های شیراز ادامه داد: در مقایسه با چهار ماه گذشته که قیمت طلا و سکه افزایش یافته بود اکنون به دلیل سیر صعودی قیمت‌ها، بهترین زمان برای خرید طلا و سکه است.

وی قیمت طلا در بازار شیراز را واقعی و به دور از حباب دانست و تصریح کرد: قیمت ارز در بازار شیراز واقعی نیست و باید همچنان کاهش یابد.

به گزارش فارس، قیمت دلار آزاد امروز در شیراز به یک هزار و 730 تومان رسید و بر این اساس سکه بهار آزادی طرح جدید نیز 687 هزار تومان فروخته شد.

همچنین امروز در بازار شیراز تا ظهر امروز قیمت یک گرم طلای 18 عیار 69 هزار و 800  تومان، نیم سکه 345 هزارتومان و ربع سکه نیز 185 تومان داد و ستد شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و نیم سکه نیز امروز در مقایسه با نرخ روز پنج‌شنبه گذشته 20 هزار ریال کاهش قیمت نشان می‌دهد اما ربع سکه تفاوتی در قیمت نداشته است و سکه گرمی نیز در بازار 105 هزار تومان فروخته شد.

امروز و بعد از اتمام دهه دوم ایام فاطمیه (س) و آغاز هفته، و با شروع مراسم عقد و عروسی زوج‌های جوان بازار طلا در شیراز به‌ویژه در بازار زرگرها رونق خاصی یافته بود.

امروز صبح و تا قبل از ظهر فروشگاه‌‌های فروش جواهر و طلا در شیراز مملو از زنان و جوانانی بود که با اطلاع از کاهش نسبی قیمت طلا به بازار مراجعه و نسبت به خرید طلا اقدام می‌کردند.

بازار ارز نیز امروز رونق دوباره‌ای یافت به گونه‌ای که امروز صبح اغلب صرافی‌های چهارراه زند شیراز مملو از جمعیتی بود که از فرصت ارزان شدن ارز در بازار استفاده کرده و نسبت به خرید و فروش آن اقدام کردند. دلالان بازار ارز در شیراز نیز تا پیش از ظهر امروز بازار خوبی را در ابتدای هفته تجربه کردند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول