اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

کارگران پیش‌ قراولان و فرماندهان عرصه اقتصاد هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: کارگران پیش قراولان و فرماندهان عرصه اقتصاد کشور هستند.

کارگران پیش‌ قراولان و فرماندهان عرصه اقتصاد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در همایش روز کارگر و بسیج کارگری اظهار داشت: کار از منظر دینی جهاد در راه خدا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جهاد انواع مختلفی چون علمی و نظامی دارد، خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب، تجارت، کسب روزی حلال و کارگری جهاد در راه خدا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سیره اهل بیت (ع) نشان می‌دهد که کار و تلاش اقتصادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اضافه کرد: از بین بردن فقر و تامین نیازهای اقتصادی خانواده مجاهدت در راه خدا به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه بیکاران همیشه در قرآن و احادیث مورد مذمت قرار گرفته‌اند، ادامه داد: با فراهم بودن زمینه‌های اشتغال و کار وجود بیکارانی که روحیه کار ندارند، در جامعه انگل محسوب می‏‌شود.

حجت‏الاسلام معبودی با بیان اینکه ایجاد اشتغال نیازمند فرصت‏های مناسب و توسعه و استقلال همه جانبه نیازمند برنامه‏‌ریزی است، ادامه داد: امروزه از نظر دشمنان اقتصاد در ایران یکی از مهم‏ترین چالش‏‌ها است.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری و با تاکید بر شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: دشمن در حال حاضر کیفیت کالا، تجارت، اشتغال و کسب و کار را در نظر دارد و می‏‌خواهد در این زمینه‏‌ها به کشور ضربه زند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به ایران به عنوان یک مامن و قلعه برای مظلومان اشاره کرد و گفت: دشمنان راه فتح این قلعه را اقتصاد آن می‏‌دانند.

وی با اشاره به اینکه ایران در حال حاضر از نظر سیاسی کاملا مستقل است و هیچ کشوری از این نظر به اندازه ایران استقلال ندارد، اضافه کرد: کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از نظر اقتصادی نیز پیشرفت‎های زیادی کسب کرده است.

حجت‏الاسلام معبودی به پرتاب ماهواره و پیشرفت‏‌های کشورمان در زمینه‏‌های فناوری صلح‌آمیز هسته‏‌ای اشاره کرد و افزود: در تولید علم نیز کشور در رتبه بسیار خوبی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه رسیدن به استقلال اقتصادی نیازمند تلاش مفید و موثر همه مردم است، خاطر نشان کرد: کارگران در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند و همه مردم و مسئولان سربازان آنها در تحقق این هدف هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به شهید برونسی به عنوان الگوی کارگر نمونه اشاره کرد و گفت: همه کارهای این شهید بزرگوار و پاکدل در راه خدا و برای رضای خدا بوده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول