اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک بسکتبال

بسکتبال کاله مازندران میزبان نفت امیدیه است

خبرگزاری فارس: در مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک بسکتبال، تیم کاله مازندران عصر فردا در بابل میزبان نفت امیدیه خوزستان است.

بسکتبال کاله مازندران میزبان نفت امیدیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک بسکتبال تیم کاله مازندران تنها نماینده مازندران در دومین دیدار خود در این مرحله عصر فردا یکشنبه در بابل میزبان نفت امیدیه خوزستان است.

این دیدار حساس و سرنوشت ساز از ساعت 17 فردا در سالن سردار شهید سجودی بابل پیگیری می‌شود.

کاله مازندران در دیدار نخست میهمان امیدیه بود که در مجموع چهار کوارتر با نتیجه نزدیک 77 بر 62 مغلوب این تیم شد.

نماینده مازندران بسیار مصمم است تا بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی را با پیروزی سپری کند زیرا اگر این تیم از حریف خوزستانی خود شکست بخورد دیگر هیچ امیدی برای قهرمانی لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور و صعود به لیگ برتر نیست.

برای این دیدار حساس از سوی فدراسیون بسکتبال ورژ آبکاریان به عنوان سرداور انتخاب شده و فخرالدین حمزه علیپور نیز ناظر و نماینده این فدراسیون است.

نماینده مازندران با پیروزی دو دیدار از سه بازی برگزار شده مقابل تیم کابل لیان بوشهر از مرحله یک هشتم نهایی این دوره از مسابقات به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

کاله مازندران در سه دیدار مرحله یک هشتم نهایی که دور نخست پلی‌آف لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد توانست با نتیجه دو بر یک کابل لیان بوشهر را شکست دهد و  در دور یک چهارم حریف نفت امیدیه شود.

نفت امیدیه نیز با پیروزی در دو بازی از سه دیدار انجام شده مقابل سیمان شاهرود به این مرحله رسیده است.

در این مرحله هشت تیم برتر دسته یک بسکتبال کشور حضور دارند که برای قهرمانی و کسب جواز حضور در لیگ برتر رقابت تنگاتنگی دارند.

کاله مازندران نیز با پایان دور مقدماتی به عنوان تیم صدرنشین گروه دوم وارد مرحله پلی‌آف شده ولی نفت امیدیه با کسب جایگاه هفتم گروه نخست در این مرحله وارد دور حذفی شد.

تنها نماینده شمال کشور که سال گذشته قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور شده امسال مدافع عنوان قهرمانی است.

رضا نوری سرمربی کاله مازندران با درخشش بازیکنان جوان، جویای نام و بومی خود قصد دارد با تدابیر و استفاده از تجربیات محمدعلی رجایی سرپرست این تیم و دبیر هیئت بسکتبال مازندران بار دیگر با تکرار قهرمانی به لیگ برتر کشورمان صعود کند.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول