اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

کشف 8 تن ذغال چوب قاچاق در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از کشف بالغ بر 8 تن زغال چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 8 تن ذغال چوب قاچاق در آستارا

نادر خورسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به کشف بیش از هشت تن ذغال چوب قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه در حین کنترل خودروهای عبوری به چهار دستگاه وانت نیسان که در حال تردد از مسیر آستارا به اردبیل بودند مشکوک شدند و نسبت به توقف خودروها اقدام کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از توقف خودروهای مورد نظر آنها را مورد بازرسی قرار داده و موفق به کشف بیش از هشت تن ذغال چوب قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی آستارا، با بیان اینکه هر کدام از این خودروها بالغ بر 2 تن زغال چوب قاچاق حمل می‌کردند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

به گفته وی، زغال‌های چوب جنگلی قاچاق کشف شده از خودروهای مذکور با سیر مراحل قانونی به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا تحویل داده شدند.

خورسند، با اشاره به آمار تخلفات رانندگی در سطح آستارا در هفته گذشته، تصریح کرد: در هفته گذشته ماموران پلیس راهور شهرستان تعداد یک‌هزار و 25 فقره تخلف رانندگی در سطح شهر برخورد و اعمال قانون شدند که 103 مورد از آنها تخلف حادثه‌ساز بوده است.

وی، اذعان کرد: در این راستا 112 دستگاه موتورسیکلت و خودرو به دلیل رعایت نکردن مقررات و ایجاد آلودگی صوتی توقیف شدند.

آستارا با 334 کیلومتر مربع تنها مرز زمینی گیلان با خارج است و بیش از نیمی مساحت آستارا را جنگل‌های انبوه و سرسبز تشکیل می‌دهد.

ا‌نتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول