اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد

چاپ 2 اثر از ادبیات دفاع مقدس در حوزه هنری بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر از چاپ دو اثر از ادبیات دفاع مقدس در حوزه هنری بوشهر خبر داد.

چاپ 2 اثر از ادبیات دفاع مقدس در حوزه هنری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری بوشهر، سید حسین سیدزاده اظهار داشت: حوزه هنری استان بوشهر در ادامه چاپ آثار فاخر از رشادت‌های، مبارزات و خاطرات هشت سال دفاع مقدس دو اثر "وری وقت جنگه" و" پرواز روی خاک" را چاپ کرد.

وی افزود: دو کتاب "وری وقت جنگه" شامل خاطرات شفاهی جانباز دفاع مقدس اکبر کمالی و " پرواز روی خاک" خاطرات شفاهی خلبان منوچهر شیر آقایی که توسط محقق و نویسنده خوب کشور سید قاسم یاحسینی تدوین شده است و توسط حوزه هنری بوشهر به چاپ رسیده، به زودی از این آثار فاخر ادبیات پایداری رونمایی می‌شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری بوشهر در ادامه آموزش داستان‌نویسی و نقد و بررسی داستان نخستین کارگاه خود را چهارشنبه این هفته برگزار می‌کند.

سیدزاده ادامه داد: در این کارگاه علاقمندان به داستان آثار خود را قرائت کرده و سپس توسط حاضرین نقد و بررسی می‌شود و در ادامه اساتید این کارگاه فرید میرشکار و مهدی انصاری اصول و چگونگی نوشتن داستان را آموزش می‌دهند.

وی گفت: هنرجویان کارگاه داستان‌نویسی حوزه هنری بوشهر در سال گذشته در مسابقات ادبی و جشنواره‌های ملی موفقیت‌هایی را کسب کردند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول