اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی خراسان‌جنوبی خبر داد

اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به 300 هنرمند صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی میراث‌فرهنگی خراسان‌جنوبی گفت: تسهیلات مشاغل خانگی به بیش از 300 هنرمند صنایع‌دستی استان اعطا می‌شود.

اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به 300 هنرمند صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی، امیر انوری‌مقدم اظهار داشت: سقف این تسهیلات برای مشاغل انفرادی 50 میلیون ریال و‌ برای افراد پشتیبان که به صورت گروهی مشغول به فعالیت هستند، ‌با توجه به میزان کارآفرینی آنها، متغیر است.

وی با بیان اینکه تعداد هنرمندان در شهرستان‌های استان به لحاظ جمعیتی و موقعیتی در نوسان است، افزود: هنرمندان شهرستان‌های نهبندان، قاینات، سرایان و به ویژه بیرجند بیشترین میزان بهره‌مندی از تسهیلات مشاغل خانگی را داشته‌‌اند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی میراث‌فرهنگی خراسان‌جنوبی با اشاره به اعطای این تسهیلات به هنرمندان از سوی اکثر بانک‌های عامل مثل صادرات، تجارت و ملی افزود: برای بهره‌ مندی از این تسهیلات، هنرمندان‌‌ باید مدارک لازم را به‌‌ اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تحویل دهند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول