اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد علوم ارتباطات:

همواره از کتاب‌های مفید محسنیان‌راد بهره برده‌ام

خبرگزاری فارس: استاد علوم ارتباطات ضمن تجلیل از خدمات علمی محسنیان‌راد گفت: همواره از کتاب‌های مفید محسنیان‌راد بهره برده‌ام.

همواره از کتاب‌های مفید محسنیان‌راد بهره برده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه دائمی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، یحیی کمالی‌پور با تجلیل از خدمات علمی محسنیان‌راد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: همواره از کتاب‌های مفید محسنیان‌راد بهره برده‌ام.

در پی اعلام برگزاری مراسم تجلیل از سی سال خدمات علمی مهدی محسنیان‌راد در توسعه و تعمیق  دانش ارتباطات، یحیی کمالی‌پور، استاد برجسته علوم ارتباطات و رئیس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: سال‌هاست که مهدی محسنیان‌راد را می‌شناسم و افتخار همکاری‌های متعدد علمی، شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی، تبادل نظر، و چاپ یک مقاله مشترک با ایشان درباره تاریخ روابط‌عمومی در نشریه انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(ایپرا) را داشته‌ام.

استاد برجسته علوم ارتباطات عنوان کرد: همواره با ایشان در تماس بوده و از نوشته‌ها و کتاب‌های مفیدشان بهره برده‌ام؛ از جمله کتاب چند جلدی «ایران در چهار کهکشان ارتباطی» که اثری ماندگار، فوق‌العاده، پرمحتوا، مستند، و نشانگر عشق و علاقه این استاد اندیشمند، پرانرژی، و موفق به حوزه ارتباطات و دغدغه همیشگی ایشان برای ارتقاء سطح علمی این رشته در ایران است.

در پایان این پیام آمده است: به این همکار و دوست ارجمند می‌بالم و بسیار خرسندم که برگزارکنندگان هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک تصمیم گرفته‌اند که از سه دهه فعالیت علمی و تحقیقی دکتر محسنیان‌راد قدردانی کنند. پیشاپیش به این استاد گرانقدر ارتباطات تبریک می‌گویم و برایشان تندرستی، سرافرازی و موفقیت روزافزون آرزو دارم. یحیی کمالی‌پور.

این گزارش حاکی است، این مراسم همزمان با برگزاری هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، در تاریخ 25 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول