اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه اول سال جاری

4 بوستان در پردیسان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه هشت قم از احداث چهار بوستان محله‌ای در شش ماهه اول سال جاری در پردیسان خبر داد.

4 بوستان در پردیسان احداث می‌شود

موسی حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های شهرداری منطقه پردیسان در مورد ایجاد فضای سبز گفت: این شهرداری در نظر دارد در گسترش فضای سبز منطقه پردیسان تلاش کند و از این رو برنامه‌هایی را برای سال 91 در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: بوستان شهدای گمنام یکی از بوستان‌های این منطقه است که اقدامات خوبی نیز برای ایجاد آن انجام شده و پس از آماده شدن، مورد استفاده همشهریان قرار می‌گیرد.

حاتمی ادامه داد: فاز دوم این بوستان در سه هزار و 600 متر مربع در دستور کار است که در ابتدای خیابان سلمان انجام خواهد شد.

شهردار منطقه هشت قم افزود: پیمانکار احداث این بوستان نیز در حال مشخص شدن است و این بوستان باید تا نیمه اول امسال به بهره‌برداری برسد.

وی بیان داشت: یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام،‌ ایجاد بوستان محلی در بلوار 22 بهمن شهرک پردیسان است.

حاتمی گفت: وسعت این بوستان دو هکتار بوده که با احداث آن فضای مطلوبی در آن محل ایجاد شده و این فضا مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه هشت قم یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری این منطقه در خصوص ایجاد فضای سبز را بوستان شفاء عنوان کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مناسب در گسترش فضای سبز منطقه است که در کنار مسجد چهارده معصوم(ع) ایجاد خواهد شد.

حاتمی به تکمیل بوستان شهر پردیسان اشاره کرد و بیان داشت: 90 درصد این پروژه اجرایی شده و مابقی آن نیز تا یک ماه آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص ایجاد بوستان و فضای سبز در محلات مسکن مهر گفت: در محله یک آماده سازی زمین در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم در این محل بوستان ایجاد کنیم.

حاتمی تصریح کرد: در محله 29 هکتاری نیز فضای سبز ایجاد شده که مراحل پایانی خود را سپری کرده و پس از اتمام این بوستان در اختیار همشهریان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول