اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش جهاد دانشگاهی اردبیل در جشنواره مطالعات قرآنی

اردبیل در جشنواره مطالعات قرآنی خوش درخشید

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره ملی مطالعات قرآنی ایران با برتری جهاد دانشگاهی اردبیل به کار خود پایان داد.

اردبیل در جشنواره مطالعات قرآنی خوش درخشید

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در اختتامیه سومین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل به عنوان واحد برتر شناخته و مورد تجلیل قرار گرفت.

اکبر قاسمی تصریح کرد: در اختتامیه این جشنواره که در سالن اجتماعات پژوهشکده فرهنگ و هنر تهران برگزار شد، از جهاد دانشگاهی واحد اردبیل به دلیل برگزاری موفق جشنواره در این استان به عنوان رتبه برتر برگزاری با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره قدردانی شد.

وی با اشاره به این‌که علاوه بر اردبیل استان‌های چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند، خاطر نشان کرد: در سومین دوره جشنواره ستاد استان اردبیل که به ریاست جهاد دانشگاهی این استان و دبیری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اردبیل تشکیل شد، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، صدا و سیما، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی، پیام نور، علوم پزشکی و علمی ـ کاربردی استان به همراه معاونت فرهنگی مرکز تربیت معلم علامه طباطبایی اردبیل عضویت داشتند.

قاسمی با بیان این‌که عنوان برتر پاداش تلاش و همت اعضای ستاد استانی جشنواره است، اضافه کرد: حضور مستمر در جلسات و برنامه‌ریزی در راستای اطلاع‌رسانی مناسب به دانشجویان و اجرای بخش کتبی جشنواره مطابق با شیوه‌نامه ستاد مرکزی از ابتدا مد نظر اعضای ستاد بود که به لطف الهی سبب شد تا عنوان رتبه برتر به این استان تعلق یابد.

این مسئول ادامه داد: بخش آزمون نهایی سومین جشنواره ملی مطالعات قرآنی همزمان با سراسر کشور در اسفندماه سال گذشته در حوزه اصلی اردبیل به مرکزیت اردبیل، نیر، نمین، سرعین و ارشق در سالن آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان اردبیل برگزار گردید.

رئیس ستاد استانی سومین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران در اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در شهرستان‌های گرمی، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، خلخال و بیله‌سوار نیز این آزمون در محل دانشگاه‌های پیام نور برگزار شد.

وی محوریت اصلی جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان کشور را کتاب «در کوچه‌های آفتاب» تألیف علامه محمدتقی مصباح یزدی اعلام کرد و گفت: با توزیع بیش از سه هزار نسخه از کتاب در اردبیل 700 نفر از دانشجویان رشته‌های مختلف در بخش نهایی آزمون شرکت کردند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل افزود: آیین اختتامیه استانی جشنواره در اردبیل نیز برگزار می‌شود و در آن از منتخبان استانی و اعضای ستاد استانی تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول