اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی احکام جداگانه‌ای صورت گرفت

انتصاب مدیریت‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان طی احکام جداگانه‌ای مدیریت‌های توسعه و منابع، ساخت و توسعه راه‌ها، مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری، فنی و اجرایی و راهداری این اداره کل را منصوب کرد.

انتصاب مدیریت‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، با ایجاد وزارت راه و شهرسازی در پی ادغام وزارت راه و ترابری و سازمان مسکن و شهرسازی و به تبع آن ایجاد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، اواخر سال گذشته طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی محمدمهدی بلوردی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان معرفی شد.

امروز طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان، فربد پارسا به سمت سرپرست مدیریت توسعه و منابع، عباس ثمره سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها و مرتضی رهبر به عنوان سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان این اداره کل منصوب شدند.

همچنین در این احکام محمد ساردویی به عنوان سرپرست مدیریت فنی و اجرایی، محمدحسین صابری سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری، محمد منزلی سرپرست مدیریت املاک و حقوقی و عطاءالله منوچهری به عنوان سرپرست مدیریت راهداری منصوب شدند.

بلوردی از راه‌اندازی ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد و گفت: رؤسا و سرپرستان ادارات شهرستانی نیز به زودی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول