اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

کارگران با تفکر استقلال اقتصادی اقتدار کشور را تضمین می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارگران استان استقلال اقتصادی را یک تعهد می‌دانند که در این صورت استقلال در جامعه تامین و تضمین می‌شود.

کارگران با تفکر استقلال اقتصادی اقتدار کشور را تضمین می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح عصر امروز در دیدار کارگران نمونه آذربایجان‌شرقی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده گروه‌های کاری نمونه آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: موفقیت‌های گروه‌های کاری در پنج گروه کاری ثبت شد که در این میان 30 کارگر نمونه انتخاب شدند و گروه کاری تراکتورسازی تبریز در سطح کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: قطعه تولیدی که در گروه کاری تراکتورسازی تولید شد، دارای ارزش ملی بوده و در زمینه بومی‌سازی تولید قطعات و ارز آوری مهم است.

فاتح با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به نام حمایت از کار و تولید داخلی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری برنامه‌های متعددی دراین راستا انجام شده و ادامه جهاد اقتصادی با ایثارگری جهادی در سال جاری دنبال خواهد شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته کارگر تاکید کرد: در این هفته برنامه‌های متعدد، افتتاح پروژه‌های صنعتی، برگزاری نمایشگاه‌ها و نیز اقدامات مختلف انجام شده است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات کارگران مورد توجه خاص مسئولان استان بوده و در این راستا همراهی گسترده‌ای انجام می‌شود.

فاتح با اشاره به افزایش بیمه بیکاری گفت: با توجه به عدم تمدید قرارداد برخی کارگران استفاده از بیمه بیکاری  فروردین ماه امسال نسبت به سال گذشته در حدود 10 درصد افزایش داشته است.

رضا رضوانی، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان شرقی‌نیز در این جلسه با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های متعدد در هفته کارگر گفت: نمایشگاه بزرگی در راستای تولید ملی در تبریز برگزار شده که مورد استقبال مسئولان بسیج کشوری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ایام فاطمیه نیز نمایشگاه فاطمیه توسط بسیج کارگری برگزار شد و در این زمینه همراهی خوبی از سوی رسانه‌ها را نیز شاهد بودیم.

رضوانی بیان کرد: برپایی یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های پیاده‌روی تبریز به مناسبت هفته کارگر، برپایی یادواره 14 هزار شهید کارگر کشور تبریز و نیز 250 برنامه مختلف با هدف شورآفرینی در جامعه کارگری برگزار شد.

وی همچنین خواستار تشکیل شورای حمایت از کار ملی در استان شد و گفت: برگزاری جلسات هفتگی و ماهانه این شورا می‌تواند در راستای حل مشکلات کار و تولید استان موثر باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول