اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه قروه گفت: سپاه یک نیروی صرفا نظامی نیست بلکه تعمیق معنویت و بصیرت‌افزایی نیز از اهداف این نهاد مردمی است.

سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری اظهار داشت: سپاه پاسداران با اعتقادی برگرفته از عقیده و باوری که از امام خمینی (ره) به یادگار دارد همواره و در همه عرصه آماده دفاع از تمامی سرزمین‌های اسلامی است.

امام جمعه قروه تعمیق معنویت و بصیرت‌افزایی نیروهای نظامی را ازجمله اهداف تاسیس نهاد عقیدتی سیاسی عنوان کرد و گفت: تقارن این هفته با سالروز شهادت استاد شهید مطهری بیانگر اهمیت تعلیم و تعلم در بعد اعتقادی در بین همه آحاد مردم است.

وی یکی از شاخصه‌های بسیار مهم شهید مطهری را دشمن‌شناسی ایشان دانست و افزود: شهید مطهری همواره با درایت و تعهد نسبت به ارزش‌های اسلام و انقلاب همچون خاری در چشم دشمنان بود.

حجت‌الاسلام احیا تصریح کرد: علم و فضل مهم‌ترین ویژگی معلمان برتر هر جوامع است که در استاد مطهری نیز جاری و ساری بود که دلسوزی نسبت به جامعه را ادای دین، وظیفه و تکلیف خود می‌دانستند.

امام جمعه قروه با اشاره به ایستادگی ملت مسلمان ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز دیگر دشمن در صدد راه‌اندازی جنگ سخت نیست و جنگیدن به مراتب سخت تر و پیچیده‌تر شده است و دشمن قصد متلاشی کردن نظام را از درون دارد.

وی در پایان افزود: دشمن در این جنگ با چهره‌ای جذاب و شیرین و سازگار با ذائقه انسان نمایان می‌شود و صرفا با آراسته شدن با دستاوردهای والای شهیدان و توکل بر خدا و پیروی از ولایت می‌توان بر دشمن چیره شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول