اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

مبنای شکل‌گیری سپاه، مبانی دینی و عقیدتی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و مبنای حرکت سپاه مبانی دینی و عقیدتی است.

مبنای شکل‌گیری سپاه، مبانی دینی و عقیدتی است

محمدنظر عظیمی در گفت‌وگو باخبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: به لطف خدا از برکت شکل‌گیری سپاه؛ شاهد برکات بسیاری در زمینه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی تصریح کرد: برکاتی که نصیب سپاه و نظام شده است نتیجه توجه به ارزش‌های دینی‌، اصول و اعتقادات مذهبی پاسداران است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و مبنای حرکت سپاه مبانی دینی و عقیدتی است.

عظیمی افزود: لذا این نکته را در طول سال‌های پر از فراز و نشیبی که سپاه با آن مواجه بوده شاهد بوده‌ایم و توجه به ارز‌ش‌های دینی در اوج  قله 8 سال دفاع مقدس بوده و امروز نیز با توجه به تغییر تهدیدات دشمن در مباحث عقیدتی و بصیرتی شاهد توفیقات در عرصه مقابله با دشمن هستیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شخصیت استاد شهید مطهری خاطرنشان کرد: انقلاب امام خمینی(ره) یک تحول عظیم فکری عقیدتی ایجاد کرد و یکی از شخصیت‌هایی که در تبیین این افکار در بین مردم تاثیر بسیاری در عرصه فکری و عقیدتی داشت شهید مرتضی مطهری بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌هایی که دشمن همیشه با ملت ایران به خاطر آن دشمنی کرده فکر‌، اندیشه و عقیده ملت بوده است ادامه داد: فکر، اندیشه و عقیده ملت ایران به عنوان مبنای اصلی شکل‌گیری انقلاب بود و شهید مطهری نیز جزو نخستین چهره‌های شاخص این انقلاب بوده و دشمن نیز به خاطر اینکه ضربه سنگینی به نظام و انقلاب بزند دست به ترور این شهید والا مقام زد و ملت ایران از وجود اندیشه بلند ایشان محروم ماند.

فرمانده سپاه نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه در پایان شهادت استاد شهید مطهری و هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی را به تمامی پاسداران و بسیجیان تبریک گفت.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول