اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

شیرینی صعود را با قهرمانی تکمیل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: با پیروزی در برابر استقلال اهواز شیرینی صعود به لیگ دسته اول را بیشتر می‌کنیم.

شیرینی صعود را با قهرمانی تکمیل می‌کنیم

به گزارس خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند همدان با قرار گرفتن در رده اول گروه (ب) لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور جواز حضور در لیگ دسته اول را در فصل بعد کسب کرد و بازیکنان این تیم با پیروزی شیرین 5 بر صفر بازی پایانی را مقابل دیدگان تماشاگران خودی به سود خود به پایان رساندند

رضا طلایی‌منش سرمربی این تیم در مورد موفقیت پاس نوین و صعود به لیگ دسته اول به سئوالات خبرنگار فارس پاسخ داد.

فارس:استرس بازیکنان را چگونه مهار کردید؟

طلایی‌منش: با توجه به اینکه حساسیت این بازی را به خوبی می‌شناختیم در تمرینات و جلسات مختلف با آنها صحبت کردیم و نگذاشتیم که به حاشیه بروند. همه می‌دانستیم که زحمات تمام فصل تیم به این بازی بستگی دارد و با توجه به اینکه در زمین خودمان انجام می‌شد نمی‌خواستیم کار به اما و اگر کشیده شود که بازیکنان را نه تنها از نظر فنی که از نظر روانی نیز در بالاترین سطح قرار دادیم.

فارس: حضور تماشاگران چطور بود؟

آنها صاحبان اصلی فوتبال هستند و در این بازی نیز ما را شرمنده خود کردند و خدا را شکر می‌کنم که این حضور با پیروزی شیرین، پرگل و صعود تیم همراه شد و هدیه کوچکی بود برای آنها و امیدوارم که از بازی لذت برده باشند.

فارس: قهرمان می‌شوید؟

بازی فینال نیز برای ما بسیار مهم است و طعم قهرمانی چیز دیگری است که باید به آن دست پیدا کنیم و تلاش می‌کنیم شیرینی صعود را با کسب کاپ قهرمانی بیشتر کنیم.

فارس: لیگ امسال چطور بود؟

به دلیل شناختی که از لیگ دسته‌های اول و دوم داشتم، لیگ دسته دوم چیزی از دسته اول کم نداشت و کیفیت تیم‌ها بسیار بالا بود و همانطور که دیدید صعود تیم‌ها به روز پایانی کشیده شد.

فارس: تیم پاس نوین در لیگ دسته دوم چگونه بود؟

برنامه‌ریزی خوبی در آغاز فصل داشتیم و تمرینات را در ابتدا و در فصل به خوبی پشت سر گذاشتیم و تفکر بازیکنان در سال جاری بسیار بالا رفته بود و اگر بخواهم تیم را توصیف کنم یک تیم منظم با کار گروهی منظم متشکل از بازیکنان فنی در لیگ حضور داشت و توانست از فوتبال استان به خوبی دفاع کند.

فارس: از مدیریت راضی بودید؟

مدیران تیم در تمام ثانیه‌های فصل حامی ما بودند و دلسوزانه بازیکنان را همراهی می‌کردند و با نظم و مقرراتی که در تیم ایجاد کرده بودند کارها به بهترین شکل در بیرون و در داخل زمین اجرا می‌شد و یکی از دلایل مهم این صعود نیز همین اقتدار مدیران باشگاه بود.

فارس: کادر فنی الوند چطور بود؟

مربیان بسیار زحمت کشیدند و همه چیز را در کنترل داشتند و کارها در کنار آنها برای من بسیار آسان‌تر شده بود و در یک جمله دوست و رفیق خوبی برای من بودند.

فارس: از بازیکنان رضایت کامل داشتید؟

آنها برای اینکه نامی برای خود در لیگ دست و پا کنند دیدشان تغییرکرده بود و با شروع مسابقات و پیشرفت تیم متوجه شدند که می‌توانند صعود کنند و تمرینات را با تمام وجود اجرا می‌کردند و از آنها به دلیل صبر و تحملی که داشتند تشکر می‌کنم و صعود مبارک همه آنها باشد.

فارس: برای فصل آینده در تیم ماندنی هستید؟

چند هفته‌ای را استراحت خواهیم کرد و بازیکنان نیز فعلاً برای انجام کارهای شخصی خود می‌روند و باشگاه باید مشخص کند که برای فصل آینده چه سیاستی خواهد داشت و چه سطحی را دنبال خواهد کرد و پس از آن باید ببینم که من را می‌خواهند و اگر باشم مطمئنا با برنامه‌ریزی بهتری روانه لیگ دسته اول خواهیم شد و به شخصه فقط برای موفقیت در لیگ دسته اول وارد لیگ خواهیم شد.

فارس: با توجه به اینکه دو تیم از استان حضور دارند اوضاع چطور خواهد شد؟

وضعیت مدیریتی این دو تیم با هم جداست و حضور دو تیم در لیگ دسته اول باعث می‌شود نفرات بیشتری از بازیکنان بومی در لیگ حضور داشته باشند اما اینکه چه سیاستی اجرا خواهد شد بنده نمی‌توانم نظر بدهم و بستگی به مدیران تیم و مدیران استان خواهد داشت.

فارس: کلام آخر؟

خداوند در طول فصل کمک بسیاری به بنده کرد و خوشحالم که تیم پاس نوین (الوند) از مدیریت تا تماشاگران توانستند گامی برای استان بردارند و فکر می‌کنم توانستیم از فوتبال استان دفاع کنیم.

---------------------------

گفت و گو از علی ثقفی

--------------------------

 انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول