اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان خبر داد

193 هزار گلستانی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: 193 هزار نفر در گلستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

193 هزار گلستانی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی

حسین امیری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در برنامه کاری سال 1391 کسانی که در باغات و زمین‎های کشاورزی مشغول کار هستند می‎توانند از بیمه تامین اجتماعی بهره‎مند شوند.

وی افزود: تفاهمنامه این کار با انجمن صنفی منعقد شده است و شاغلان بخش کشاورزی اعم از کارفرما به شرط اینکه مشغول به کار کشاورزی باشند تا کارگر می‎توانند از این بیمه بهره‎مند شوند.

امیری با بیان اینکه گلستان قطب کشاورزی استان محسوب می‎شود اذعان کرد: این احتمال را می‎دهیم که تا پایان سال 200 هزار نفر به بیمه‎شدگان ما با اجرای این طرح اضافه شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون 600 هزار نفر با خانواده‎های تبعه از بیمه تامین اجتماعی استفاده می‎کنند تصریح کرد: بیمه‎شدگان اصلی 193 هزار نفر هستند که نسبت به سنوات گذشته این رقم 40 هزار نفر افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه برای بیمه قشر کارگر باید زیرساخت‎های لازم فراهم شود متذکر شد: اصل 29 قانون کار و قانون ماده هفت تامین اجتماعی به گسترش انواع بیمه‎های تامین اجتماعی تاکید دارد تا مردم بتوانند در زیرساخت‎های مختلف از آن بهره‎مند شوند.

امیری ابراز امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده و با اجرای طرح بیمه کشاورزان امید داریم که تا پایان سال 1391 در گلستان فردی فاقد بیمه تامین اجتماعی وجود نداشته باشد.  

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول