اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کرمان خبر داد

آمادگی کرمان برای برگزاری مراسم ارتحال امام راحل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: استان کرمان آمادگی کامل را برای برگزاری مراسم ویژه ارتحال امام خمینی (ره) دارد.

آمادگی کرمان برای برگزاری مراسم ارتحال امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) استان کرمان اظهار دشت: مناسبت‌های نیمه خرداد ماه فرصت مناسبی برای ترویج و تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) است.

وی بیان داشت: همه فضائل اخلاقی و انسانی در وجود این مرد بزرگ نهفته بود و بیان ارزش‌ها، خوبی‌ها و اندیشه‌های امام راحل در ابعاد مختلف جامعه اثرگذار است.

صدفی با بیان اینکه سیره و تفکر امام برای نسل امروز و آینده الگو است، عنوان کرد: تجلیل و تکریم از امام خمینی (ره) تکریم خوبی‌ها و ارزش‌ها است.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب برای مراسم ارتحال امام در مرحله اول ادای دین به مقام ایشان داریم و مرحله بعد با ترویج و گسترش اندیشه امام روز به روز در راستای ارتقای جامعه استفاده ببریم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تشکیل ستاد ارتحال امام خمینی (ره) از ابتدای سال جاری افزود: استان کرمان آمادگی 100 درصدی را برای برپایی مراسمی باشکوه و در شأن امام راحل دارد.

صدفی خاطر نشان کرد: با توجه به تأکید استاندار کرمان بر عمق‌بخشی برنامه‌ها و مشارکت حداکثری مردم تلاش و ستادهای شهرستانی و بخشی نیز برگزار شده‌اند.

وی اذعان داشت: توان خود را در این مسیر گذاشته‌ایم که مجموعه‌‌های مردمی فعال در مناسبت‌های مذهبی و ملی فراخوان زده شوند.

صدفی ابراز داشت: برنامه‌های ویژه ارتحال امام در قالب فرهنگی، هنری، آموزشی، ورزشی، مراسم، رسانه، نمایشگاه و قرآنی از 11 تا 15 خرداد ماه سال جاری تدارک دیده شده‌‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول