اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر خبر داد

اجرای طرح بیمه 90 هزار نخل بارور در خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیریت جهاد کشاورزی خرمشهر از آغاز عملیات بیمه نخیلات بارور با زیرپوشش قرار دادن 90 هزار نخل در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح بیمه 90 هزار نخل بارور در خرمشهر

ابراهیم داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از خسارت‌های ناشی از عوامل طبیعی به نخیلات خرمشهر، طرح بیمه نخیلات در این شهرستان به اجرا درآمده است.

وی افزود: این طرح در راستای زیرپوشش قرار دادن نخیلات شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر تصریح کرد: در مرحله اول این عملیات که از اوایل اردیبهشت‌ماه سال 91 آغاز شده ، حدود 90 هزار اصله نخل بارور را زیرپوشش قرار داده‌ایم.

وی ضمن بهره‌مندی از مزایای بیمه نخیلات و همچنین محدودیت زمانی از باغداران این شهرستان خواستار شد در همان روزهای آغازین اجرای طرح نسبت به انجام بیمه نخیلات خود اقدام کنند.

داوری همچنین با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست، گفت: کشاورزی در خرمشهر به‌عنوان یکی از درآمدهای اصلی مردم محسوب می‌شود و به همین خاطر باید بیش از پیش حمایت شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه حمایت از کشاورزی برابر با تقویت اقتصاد منطقه است، افزود: از مسئولان استانی می‌خواهیم با حمایت بیشتر از بخش کشاورزی منطقه، موجبات رونق اقتصادی و تولیدی محصولات کشاورزی شهرستان را محقق کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول