اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد بهشهر:

جای مشاوره در حوزه هنر خالی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر گفت: باید نگاه به هنر تغییر کند، جای مشاوره در حوزه هنر خالی است.

جای مشاوره در حوزه هنر خالی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، دومین همایش مدرسان سبز عصر امروز با دعوت از 50 معلم و استاد هنر این شهرستان و با حضور هنرآموزان هنرهای تجسمی و موسیقی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر تشکیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یکی از اساتید هنر شهرستان بهشهر طی سخنانی گفت: باید نگاه به هنر تغییر کند، جای مشاوره در حوزه هنر خالی است. اکنون هنرمندان باید به دنبال تخصص‌هایی باشند که درآمدزا و اشتغال آفرین بوده و جامعه به آن ها نیاز دارد.

علی اصغر باباکوهی اشرفی تصریح کرد: هنر زمانی می تواند به نتیجه مطلوب برسد که با دانش و فضای جدید پیش برود.

در این همایش، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان بهشهر در سخنانی با توجه به اهمیت نقش هنر و هنرمند در جامعه اظهار داشت: مردم با هنر رابطه خوبی دارند و اگر انسان به هنر توجه نمی‌کرد هیچ وقت زیبایی‌ها کشف نمی‌شدند.

قربان اسلامی راد از تعهد هنرمند نسبت به جامعه گفت و اینکه می‌طلبد تا هنر بیشتر در زندگی ما نمایان و کاربردی شود.

وی به فضاهای شهری اشاره کرد و گفت: نورپردازی‌ها، رنگ‌آمیزی‌ها، نماها و مبلمان شهری زمانی زیبا است که به اندیشه و هنر هنرمندان آراسته شود اما آیا در انجام این کارها از هنرمندان استفاده می‌شود.

این هنرمند از معلمان و مربیان هنر خواست تا در آموزش‌های خود به موضوع کاربردی کردن هنر توجه کنند که اگر رعایت نشود تحصیلات در رشته هنر بی‌فایده است.

به گزارش فارس، دومین همایش مدرسان سبز در بهشهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه صداقت نگار و مرکز آموزش موسیقی نوای دل‌انگیران این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول