اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

شرکت گاز اصفهان 513 میلیارد تومان از صنایع طلبکار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: شرکت گاز این استان مبلغ 513 میلیارد تومان از بخش صنایع طلبکار است.

شرکت گاز اصفهان 513 میلیارد تومان از صنایع طلبکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی طغیانی چهارشنبه شب در نشست مشترک جمعی از صنعتگران و معدنکاران استان اصفهان در خانه صنعت و معدن استان با اشاره به اقدامات شرکت گاز در استان اصفهان اظهار داشت: اقدام‌های انجام شده در شرکت گاز استان اصفهان طی شش سال گذشته حدود 14 برابر کل فعالیت گازرسانی در 36 سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: این شرکت به عنوان نخستین توزیع‌کننده گاز در سطح کشور به شمار می‌رود و 98 درصد جمعیت استان نیز زیر پوشش گازرسانی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: از آغاز فعالیت این شرکت، بیش از 5 هزار واحد صنعتی و 32 شهرک صنعتی گازرسانی شده که بیش از 3 هزار مرکز صنعتی آن طی شش سال گذشته و 550 مورد آن در سال 90 بوده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 20 هزار کیلومتر شبکه‌گذاری، بیش از یک ‌هزار کیلومتر خط انتقال گاز و 140 جایگاه CNG در این استان گازرسانی شده است.

طغیانی تصریح کرد: در طول دو دوره دولت نهم و دهم، خط انتقال گاز در استان اصفهان از 147 کیلومتر به یک ‌هزار و 50 کیلومتر افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به گلایه برخی صنعتگران در زمینه بدهی خود به شرکت گاز استان اظهار داشت: برخی از این صنعتگران شش سال است که بدهی خود را به شرکت گاز پرداخت نکرده‌اند و در ازای پرداخت دیون خود زمین و ملک به این شرکت پیشنهاد کرده‌اند.

وی افزود: در حال شرکت گاز استان اصفهان 513 میلیارد تومان از صنایع طلبکار است.

طغیانی تأکید کرد: صنعتگران اگر سودی در فعالیت‌های خود می‌برند لااقل دیون خود به شرکت گاز را نیز تصفیه کنند.

وی بیان کرد: مصرف خانگی گاز در استان 6 تا 7 میلیارد تومان است، اگر بخش صنعت دیون خود را به شرکت گاز به موقع پرداخت کند چه بسا بخش خانگی می‌توانند با این اقدام گاز را به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به این مطلب که این شرکت از لحاظ درآمد در شرایط خوبی قرار ندارد، اظهار داشت: در سال گذشته که این شرکت 140 میلیارد تومان کار اجرایی انجام داد به ما 16 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده‌اند، در حالی که بودجه شرکت گاز استان اصفهان 160 میلیارد تومان بوده است.

وی تأکید کرد: اگر صنعتگران در مدت 3 ماه دیون خود به شرکت گاز را پرداخت نکنند بنابر دستور ریاست جمهوری گاز آنها قطع می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول