اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات و آی‌تی شرکت خدمات غیرصنعتی گازایران خبر داد

ارتباط رادیویی مستقیم بین شرکت غیرصنعتی گاز ایران و پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس مخابرات و آی‌تی شرکت خدمات غیرصنعتی گازایران از اجرای طرح ارتباط رادیویی مستقیم بین شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران و مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

ارتباط رادیویی مستقیم بین شرکت غیرصنعتی گاز ایران و پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، ماشاءالله هدایتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال تولید ملی شاهد تلاش و فعالیت چشمگیری در شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های زیرمجموعه هستیم و از همه توان برای پیشرفت بیشتر استفاده می‌کنیم.

رئیس مخابرات و آی‌تی شرکت خدمات غیرصنعتی گازایران از اجرای طرح ارتباط رادیویی مستقیم بین شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران و مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کار به دلیل ضرورت ارتباط با پارس جنوبی انجام می‌شود و به دنبال این طرح ارتباط‌ها میان دو شرکت تقویت می‌شود.

هدایتی تصریح کرد: طرح توسعه سیستم DVB (شبکه تلویزیونی، مخابراتی و شبکه) ویژه ساکنین شهرک‌های مسکونی نیز در دست پیگیری است و ان‌شاءالله در آینده این طرح نیز به نتیجه خواهد رسید.

وی گفت: پیگیری این طرح‌های مهم وظیفه بخش ستادی مخابرات و آی‌تی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران است و تلاش می‌شود رضایت بیشتر ساکنین را به دست بیاوریم.

رئیس مخابرات و آی‌تی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران اظهار داشت: تست سیستم مناسب به منظور ارائه اینترنت مطلوب به پرسنل با توجه به ضعیف و نامناسب بودن سیستم نرم‌افزاری فعلی نیز در حال بررسی است و ا‌ن‌شاءالله در این زمینه نیز به شرایط مطلوبی خواهیم رسید.

هدایتی اضافه کرد: مخابرات و آی‌تی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران با مخابرات استان بوشهر و شهرستان جم نیز در راستای تقویت سیستم مخابراتی و اینترنتی خود تعامل بسیار سازنده‌ای دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم مجموعه عملکرد ما در نهایت به رفاه بیشتر کارکنان و ساکنین شهرک‌های مسکونی گاز واقع در شهرستان جم منجر شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول