اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور

ترکیب تیم دوومیدانی بانوان قم مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم دوومیدانی بانوان قم به منظور شرکت در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بانوان کشور مشخص شد.

ترکیب تیم دوومیدانی بانوان قم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش بانوان، چهارمین رویداد مهمی است که دوومیدانی‌کاران توانمند قمی از آغاز سال جدید برای کسب موفقیت در آن به رقابت می‌پردازند.

به‌ منظور شرکت در مسابقات دوومیدانی بانوان قهرمانی کشور که قرار است از شنبه آینده به مدت دو روز برگزار شود، بخش بانوان هیئت دوومیدانی استان قم ترکیب تیم دوومیدانی اعزامی بانوان قم به این رقابت‌ها را اعلام کرد.

تیم دوومیدانی بانوان قم با ترکیبی پنج نفره در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور که با دعوت فدراسیون دوومیدانی از تمام استان‌های کشور به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

بر اساس تقویم فدراسیون دو و میدانی کشورمان، پیکارهای دو و میدانی قهرمانی کشور در بخش بانوان روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده یعنی شانزدهم و هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی هیئت دوومیدانی استان تهران برگزار خواهد شد.

میزبان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بانوان کشور مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران است که در بیش از 10 ماده پذیرای برترین‌های دوومیدانی زن از نقاط مختلف کشور خواهد بود و تیمی آماده نیز از قم در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

بر این اساس تیم دوومیدانی بانوان قم را در این رقابت‌ها هانیه فیضی، زهرا مرادی، مائده احمدی، فاطمه محمدی و مرضیه جعفری تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه پریسا سادات روحانی به عنوان مربی و راحله سادات واقفی به عنوان سرپرست این تیم را در رقابت‌های قهرمانی کشور همراهی می‌کنند.

نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم در این خصوص به خبرنگار فارس در قم گفت: تیم دوومیدانی بانوان در حالی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود که هفته گذشته تیم رده سنی نوجوانان دوومیدانی دختران قم در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب دو مدال برنز شد.

راحله سادات واقفی ادامه داد: رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بانوان کشور در تهران دومین رویداد مهمی است که بانوان دوومیدانی‌کار قمی از آغاز سال جاری در آن به رقابت با حریفان خود می‌پردازند و امید زیادی داریم که این تیم نیز با دست پر و کسب مدال به کار خود پایان دهد.

وی بیان داشت: مسابقات لیگ دوومیدانی بانوان باشگاه‌های کشور و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور در سایر رده‌های سنی از جمله مهم‌ترین رویدادهایی است که طبق تقویم فدراسیون دوومیدانی برگزار می‌شود که قم نیز در این مسابقات حضوری فعال دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول