اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز خبرداد

راه‌اندازی درمانگاه‌های تکمیلی فوق‌تخصصی

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز از راه‌اندازی درمانگاه‌های تکمیلی فوق‌تخصصی خبرداد.

راه‌اندازی درمانگاه‌های تکمیلی فوق‌تخصصی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تبلیغات نیروی زمینی سپاه، علی اسدی اظهار کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت‌ا... محلاتی تبریز رتبه درجه یک عالی کشوری را کسب کرده است که این امر برای نخستین بار در استان آذربایجان‌شرقی توسط این بیمارستان در بین کلیه بیمارستان‌های آموزشی، دولتی و خصوصی کسب شد.

وی گفت : کسب عنوان درجه یک عالی کشوری در حالی است که سه ماه پیش این بیمارستان  در نخستین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی رتبه اول استانی و درجه برتر کشوری را در ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور کسب کرده بود .

اسدی افزود: همه کارکنان زحمتکش و دلسوز این بیمارستان تمام توان و ظرفیت‌ها را به کار بستند تا طبق فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای در مرزهای علمی عرصه بهداشت و درمان حرکت کنند و به فنون و روش‌های برتر روز دنیا مسلط شوند.

وی تصریح کرد: همانطور که ارزیابی‌های انجام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می‌دهد تحول بسیار عظیمی در این بیمارستان به لحاظ ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات درمانی و بهداشتی انجام شده است به طوری که متخصصان، جراحان و درمانگاه‌های این مرکز پزشکی با اقتدار تمام و با استفاده از دانش، نوآوری‌ها، ابتکارات، امکانات و دستگاه‌های پیشرفته، روش‌های درمانی و جراحی کم‌هزینه و پربازده را به خدمت امت شهید پرور ارائه می‌دهند.

اسدی در ادامه افزود: در آینده نزدیک با اجرا و افتتاح طرح‌ها و درمانگاه‌های تکمیلی فوق تخصصی حجم عظیم مراجعات مردمی را از خدمات و رضایت هر چه بیشتری برخوردار خواهیم کرد.

وی گفت: همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بیمارستان به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شده است که در مواقع لازم جوابگوی کامل و جامع نیازمندی‌های بهداری رزم، بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه باشد و در عین حال فعالیت‌های جاری بیمارستان هیچ لطمه‌ای نخواهد دید.

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز در ادامه به مراجعات حجیم برون‌مرزی اشاره کرد و گفت: شهرت و آوازه خدمات پزشکی استان در کشورهای همجوار آنها را به این شهر کشانده است به گونه‌ای که ما هر روز مراجعات بیماران برون‌مرزی داریم و بارضایت کامل از خدمات ویژه بیمارستان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول