اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت خواستار شد

‌راه‌اندازی دستگاه ام‌‌آر‌آی و اورژانس هوایی در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به راه‌اندازی دستگاه ام‌‌آر‌آی گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن منطقه می‌طلبد، یک اورژانس هوایی نیز در جنوب استان کرمان راه‌اندازی شود.

‌راه‌اندازی دستگاه ام‌‌آر‌آی و اورژانس هوایی در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سیدفریدون افضلی شامگاه چهارشنبه در جلسه طرح راهبردی توسعه جنوب کرمان در شهرستان جیرفت اظهار داشت: نخستین گام در راستای توسعه بهداشت و درمان منطقه جنوب کرمان، تأسیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بود.

وی افزود: با راه‌اندازی این دانشگاه شاهد تحول عظیمی در بحث بهداشتی و درمانی منطقه جنوب کرمان بودیم.

افضلی با اشاره به بحث فضاهای فیزیکی تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌های جنوبی بیمارستان وجود ندارد و بیمارستان شهرستان کهنوج نیز نیاز به بازسازی مجدد دارد.

وی ابراز داشت: با تأسیس این دانشگاه در بحث مراکز بهداشتی درمانی روستایی و خانه‌های بهداشت گام‌های بسیار مؤثری برداشته شده است.

افضلی عنوان کرد: بر همین اساس خانه‌های بهداشت قبل از راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جنوب استان هفت باب بوده که امروز به 24 باب افزایش یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن منطقه می‌طلبد، یک اورژانس هوایی در جنوب استان کرمان راه‌اندازی شود و هزینه‌های راه‌اندازی اورژانس هوایی کمتر از اورژانس جاده‌ای است.

افضلی بیان داشت: یکی از نیازهای ضروری منطقه جنوب کرمان، ‌راه‌اندازی دستگاه ام‌‌آر‌آی است که می‌طلبد، این مهم در طرح موجود لحاظ شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول