اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی اصفهان:

تاکسی‌های داخلی امکان مناسب‌سازی ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی اصفهان گفت: خودروهای تولید داخل کشور از قابلیت تغییر به منظور مناسب‌سازی آنها برای معلولان برخوردار نیستند.

تاکسی‌های داخلی امکان مناسب‌سازی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا تاجمیر ریاحی پیش از ظهر امروز در چهاردهمین جلسه کمیته مناسب‌سازی اماکن شهری برای تردد معلولان در سطح شهر اظهار داشت: این سازمان مانند سایر مجموعه‌ها و سازمان‌های موجود در سطح شهر موظف به اجرای برنامه مناسب‌سازی به منظور استفاده معلولان از تاکسی‌ها در سطح شهر است.

وی به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان برای افزایش کیفیت خدمات خود به تمامی اقشار جامعه اشاره کرد و افزود: مناسب‌سازی تاکسی‌ها به منظور استفاده معلولان یکی از اولویت‌های سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفته است، اما این سازمان برای تحقق این هدف به سرمایه نیاز دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی اصفهان تصریح کرد: خودروهای تولید داخل کشور از قابلیت هیچ تغییری به منظور مناسب‌سازی آنها برای معلولان برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه خودرو‌های تولید داخل از ظرفیت لازم برای گذاشتن ویلچر معلولان در داخل صندوق عقب آنها برخوردار نیستند، ادامه داد: اصفهان در نظر دارد برای ساماندهی وضعیت موجود و وجود تاکسی‌های مناسب‌سازی شده برای معلولان از خودرو‌های تولید خارج از کشور استفاده کند.

تاجمیر ریاحی با اشاره به اینکه البته خرید این خودرو‌ها نیز به سرمایه بسیاری نیاز دارد، تأکید کرد: خرید هر دستگاه خودروی خارجی به اعتباری بالغ بر 35 میلیون تومان نیاز دارد.

وی بیان داشت: هم‌چنین خرید خودرو‌های داخلی که مباحث مناسب‌سازی در آنها رعایت شده است به حدود 45 میلیون تومان اعتبار نیازمند است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول