اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر مهندسی شرکت برق خراسان شمالی:

سیستم GIS شبکه‌های برق خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت: سیستم GIS شبکه‌های توزیع برق این استان تا پایان تیر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

سیستم GIS شبکه‌های برق خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، محمود نیایی‌منش اظهار داشت: با توجه به اهمیت تکمیل بانک اطلاعاتی در تمام حوزه‌ها، این شرکت نیز فرآیند تکمیل اطلاعات مشترکان برق و شبکه‌های توزیع برق استان را از سال 87 آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون اطلاعات 99 هزار و 923 مشترک، سه هزار و 823 پست زمینی و هوایی و چهار هزار و 556 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در سامانه GIS این شرکت به ثبت رسیده است، افزود: این حجم از اطلاعات 75 درصد نیاز اطلاعاتی شبکه‌های توزیع استان را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه اطلاعات شبکه‌های توزیع اغلب شهرستان‌های استان گردآوری شده است، خاطرنشان کرد: به محض تکمیل اطلاعات شهرستان‌های گرمه و جاجرم و مانه و سملقان، سیستم GIS شبکه‌های توزیع خراسان‌شمالی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

این مسئول در شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، مدیریت لحظه به لحظه مشترکان برق، پاسخ به استعلام‌ها بدون مراجعه حضوری به محل، سرعت بیشتر در ارائه خدمات رفع خاموشی، مسیریابی خودروهای عملیاتی هنگام بروز بحران و طراحی بهینه شبکه‌های توزیع را از جمله مزیت‌های این سیستم برشمرد.

وی همچنین شرکت توزیع نیروی برق را جزو چند ارگان پیشروی استان در اجرای سیستم GIS  ذکر کرد و گفت: در مقایسه کشوری نیز، شرکت توزیع خراسان‌شمالی همگام با استان‌های بزرگ، مرحله تکمیل و برداشت اطلاعات را سپری می‌کند.

تا این مرحله از تکمیل سیستم GIS، اطلاعات مربوط به شبکه‌های برق صد هزار مشترک در خراسان‌شمالی جمع آوری شده است.

خراسان‌شمالی هم اکنون بیش از 268 هزار و 739 مشترک برق در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی دارد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول