اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر خبر داد

احداث نخستین نیروگاه تبدیل زباله به برق کشور در نوشهر

خبرگزاری فارس: شهردار نوشهر از احداث نخستین نیروگاه تبدیل پسماند زباله به برق کشور در شهر نوشهر خبر داد.

احداث نخستین نیروگاه تبدیل زباله به برق کشور در نوشهر

علی امانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر گفت: کسب این عنوان مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده و بنابراین باید از این پس در ارائه خدمات به شهروندان نوشهری و گردشگران همت بیشتری به خرج دهیم.

وی افزود: در حقیقت باید گفت که شهرستان نوشهر نمونه کشوری شد و این مهم در سایه تلاش و کوشش و همدلی پرسنل شهرداری نوشهر و همراهی و همکاری شهروندان نوشهری بدست آمد.

شهردار نوشهر گفت: شهرستان نوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار قوی و توانمندی است و باید سعی کنیم تا نوشهر را به ‌عنوان شهر برتر کشور به همگان بشناسانیم.

این مسئول به فاکتورهایی که موجب کسب این افتخار شد اشاره کرد و ابراز داشت: خدمات شهری همچون فضای شهری، توسعه اماکن مذهبی، احداث مسجد در منطقه توریستی سیترا و پلاژ حسینی، نظافت و پاکیزگی شهر، برنامه‌های اوقات فراغت و برگزاری جشنواره‌ها و... از جمله فاکتورهایی بودند که عنوان نمونه کشوری به نوشهر داده شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره نیروگاه زباله سوز نوشهر اذعان داشت: این نیروگاه به‌عنوان نخستین نیروگاه تبدیل پسماند زباله به برق در کشور محسوب می‌شود که در نوشهر احداث و به بهره برداری می‌رسد. 

امانی ساخت مجتمع تجاری همافران در چهار طبقه باهدف درآمد پایدار برای شهرداری نوشهر و همچنین اجرای بزرگ‌ترین اسکله توریستی کشور را از دیگر برنامه‌های آتی شهرداری نوشهر عنوان کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول