اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان خبر داد

احداث فضا‌های ورزشی با قابلیت استفاده معلولان

خبرگزاری فارس: معاون فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فضا‌های ورزشی جدید‌الاحداث موجود در سطح استان از قابلیت استفاده برای معلولان برخوردار هستند.

احداث فضا‌های ورزشی با قابلیت استفاده معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین محمودیه پیش از ظهر امروز در چهاردهمین جلسه کمیته مناسب‌سازی اماکن شهری برای تردد معلولان در سطح شهر اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان اقدامات بسیاری را در راستای مناسب‌سازی امکانات ورزشی موجود در سطح استان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ورزشکاران موجود در سطح استان از معلولان هستند، اضافه کرد: این افراد موفقیت‌های بسیاری را برای استان کسب کرده‌اند و مناسب‌سازی امکانات ورزشی برای دفاع از حقوق این افراد در دستور کار این اداره قرار دارد.

معاون فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این اداره در راستای مناسب‌سازی امکانات ورزشی تصریح کرد: فضا‌های ورزشی جدید‌الاحداث موجود در سطح استان از قابلیت استفاده برای معلولان برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه هم‌چنین ادارات ورزشی موجود در استان برای استفاده و حضور معلولان در ادارات مناسب‌سازی می‌شوند، ادامه داد: تجهیز امکانات ورزشی موجود در استان به تجهیزات ویژه معلولان و واگذاری برخی از اماکن ورزشی به هیئت جانبازان و معلولان برای استفاده‌های ویژه از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای مباحث مناسب‌سازی به شمار می‌رود.

محمودیه با اشاره به دو مورد از اقدامات شاخص این اداره در راستای مناسب‌سازی امکانات ورزشی تأکید کرد: اجرای پروژه سالن جانبازان و معلولان امیریه از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در اصفهان محسوب می‌شود که این پروژه از پنج ماه گذشته در اصفهان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌چنین در حال حاضر این پروژه 30 درصد پیشرفت کرده است، افزود: پروژه ورزشگاه جانبازان و معلولان نقش جهان نیز در 10 هزار مترمکعب و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول