اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

برقراری تعادل و توازن اقتصادی از اهداف دولت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم به‌دنبال خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: برقراری تعادل و توازن اقتصادی یکی از اهداف دولت خدمتگزار است.

برقراری تعادل و توازن اقتصادی از اهداف دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی ساعتی پیش در نشست صمیمی مسئولان شهرستان پاکدشت با مردم روستای حیدرآباد لرنی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروز نگاه مردم و مسئولان باید به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد و با حمایت از سرمایه و کار ایرانی، توطئه دشمنان در جنگ اقتصادی و اعمال تحریم و فشار به ایران را خنثی کنند.

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: اگر دیروز دشمنان با تدارک جبهه نظامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی در تضعیف این نظام الهی داشتند امروز سعی دارند تا با تحریم‌های اقتصادی به این هدف دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: در تمام تاریخ اسلام تاکنون هر کجا همکاری، تعامل و اتحاد در آن جامعه در همه کارها و فعالیت‌ها میان مردم صورت گرفته موجب رشد و موفقیت در مسیر شده است. 

مقبلی اضافه کرد: در جامعه فعلی ما باید همه مردم و مسئولان برای ایجاد وحدت رویه در راستای پیشبرد اهداف برای خدمت رسانی به مردم علاوه بر همت و تلاش مضاعف، ایثار و گذشت داشته باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان پاکدشت افزود: سرکشی به روستاها و رصد مشکلات مردم از نزدیک از وظایف مسئولین است تا با رویت مشکلات مردم، احساس وظیفه و خدمتی صادقانه همراه با تلاشی مضاعف در جهت بهبود روند زندگی مردم داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت خدمتگزار خدمت رسانی به مردم و برقراری تعادل و توازن اقتصادی میان اقشار مختلف مردم به‌ویژه اقشار کم درآمد و محروم جامعه است، خواستار استفاده مردم از تسهیلات ویژه دولت در بخش اشتغال زایی و تسهیلات ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن و بافت‌های فرسوده در روستاها شد. 

مقبلی با اعلام اینکه شاخص‌ها برای واگذاری اعتبارات برای توسعه روستاها تغییر کرده عنوان کرد: با اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان عقب ماندگی‌های سطح روستاها در ارتباط با بهبود وضعیت بافت‌های روستاها، مسائل بهداشتی و درمانی، مقاوم سازی منازل، مکان‌های تفریحی و ورزشی، توسعه فضای علمی و فرهنگی باید جبران شود.

این گزارش حاکی است، در پی سیاست پاسخگویی دولت خدمتگزار به مردم و در ادامه دیدارهای هفتگی، این هفته قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت به همراه جمعی از مسئولان ادارات و نهادها از روستای حیدرآباد لرنی از توابع بخش شریف آباد بازدید و ضمن دیدار با مردم به مسائل و مشکلات روستاهای مذکور رسیدگی و دستورات لازم در این ارتباط را صادر کرد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول