اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان درخواست کرد

اختصاص 100 میلیارد تومان برای اجرای طرح آسفالت در زنجان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر زنجان بر ضرورت اختصاص 100 میلیارد تومان برای اجرای طرح آسفالت در زنجان تاکید کرد.

اختصاص 100 میلیارد تومان برای اجرای طرح آسفالت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود رضا خوشنام بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید زنجان، اظهار کرد: ضروری است در راستای طرح مطالعات جامع ترافیکی شهر زنجان اقدامات لازم از سوی مسئولان انجام شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح منوریل از طرح‌های تاثیر گذار در روان سازی ترافیک شهر زنجان محسوب می‌شود، افزود: مطالعه این طرح انجام شده و نیازمند حمایت مسئولان برای ادامه کار است.

این عضو شورای اسلامی زنجان با اشاره به وضعیت نامطلوب آسفالت خیابان‌های شهر زنجان تصریح کرد: بسیاری از خیابان‌های شهر زنجان قابل استفاده نبوده و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می‌آورد.

خوشنام بر ضرورت توجه به وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر زنجان تاکید کرد و افزود: باید یکبار برای همیشه مشکل آسفالت شهر زنجان حل شود.

وی از شناسایی و خرید برخی ساختمان‌ها برای احداث پارکینگ در زنجان خبر داد و افزود: در راستای روان‌سازی ترافیک شهر زنجان باید احداث پارکینگ مورد توجه قرار گیرد.

این عضو شورای شهر زنجان با اشاره به مشکلات برخی از رانندگان به دلیل اعمال جرائم رانندگی تصریح کرد: به دلیل ناتوانی در پرداخت جرائم برخی از افراد جامعه دچار مشکل شده‌اند.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه بر لزوم حمایت‌های مالی مجموعه استان از شهرداری تاکید کرد و افزود: در شهرداری نیروهایی کارآمد و توانمند فعالیت می‌کنند که در صورت اختصاص اعتبارات لازم، فعالیت‌های عمران شهری را به نحو مطلوبی پیگیری می‌کنند.

بهرام خانی با اشاره به بدهی برخی از دوایر دولتی به شهرداری بر ضرورت حل این مشکل تاکید کرد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه یکی از برکات استان زنجان را فعال کردن ستاد عمران شهری عنوان کرد و گفت: اجرای پروژه‌های مختلف در قالب این ستاد پیگیری می‌شود.

امامعلی دادخواه بر ضرورت پشتیبانی‌های لازم مالی از شهرداری تاکید کرد و افزود: باید مشکلات مالی شهرداری به نحو مطلوبی حل شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول