اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی آبپخش خبر داد

اجرای 60 هزار مترمربع آسفالت کوچه‌ها و معابر در آبپخش ‌

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی آبپخش از اجرای 60 هزار مترمربع آسفالت کوچه‌ها و معابر در آبپخش خبر داد.

اجرای 60 هزار مترمربع آسفالت کوچه‌ها و معابر در آبپخش ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمد افتخاری شامگاه شنبه در نشست با مدیران شهرداری آبپخش اظهار داشت: همکاری و تعامل شهرداری آبپخش با شورای اسلامی شهر آبپخش در دو سال گذشته بی‌نظیر بوده و این امر در پیشبرد برنامه‌های شهر تاثیری بسزا داشته است.

مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره به رویکردهای مهم شورای اسلامی شهر خاطر نشان کرد: صیانت از بیت‌المال و حقوق شهروندان از مهم‌ترین رویکردهایی است که در سایه تعامل مطلوب برقرار شده بین شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهد آن بوده‌ایم.

افتخاری با اشاره به گستردگی نیازهای عمرانی شهر آبپخش بیان داشت: در شهر آبپخش نیازهای عمرانی گسترده‌ای وجود دارد که اتمام آن نیازمند تعامل مسئولان و پیگیری‌های گسترده در این راستا است و شورای اسلامی با تمام توان پیگیری‌های لازم در این راستا را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در جلسات متعددی که شورای اسلامی با شهرداری آبپخش، مدیران مربوطه و مشاوران خود برگزار کرده نیازهای مهم‌ شهری را شناسایی و اولویت‌بندی کرده و در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی سال 91 پیشنهاد داده است.

این مسئول اضافه کرد: در سال 91 شاهد ارائه بیش از 20 پروژه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش بوده‌ایم و این پروژه‌ها بالغ بر 35 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش آسفالت معابر را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش دانست و ابراز داشت: اجرای طرح‌های آسفالت خیابان‌ها و معابر از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است که شاهد آن بوده و هستیم و در یک سال گذشته شاهد اجرای بالغ بر 60 هزار مترمربع آسفالت معابر در این شهر بوده‌ایم.

افتخاری خاطر نشان کرد: از شهروندان آبپخشی می‌‌خواهیم همواره شورای اسلامی شهر آبپخش را در انجام هر چه بهتر پروژه‌های عمرانی یاری دهند و مشاوره‌های خود را از ما دریغ نکنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول