اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر

فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی ملایر از افزایش فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در ملایر خبر داد.

فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی افزایش می‌یابد

مهدی شیرزادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: ایجاد فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی برای نخستین بار در سال 86 از شهرستان ملایر آغاز شد و نخستین فروشگاه در کشور در شهر ملایر افتتاح شد.

وی از وجود 400 فروشگاه عرضه محصولات مستقیم کشاورزی در سراسر کشور خبر داد و افزود: این فروشگاه‌ها دارای مزیت‌های زیادی هستند که کم شدن ترافیک در مراکز شهرها، تنظیم بازار، عرضه مستقیم محصولات به مردم، حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت‌ها و... را می‌توان از جمله این مزیت‌ها خواند.

رئیس اداره تعاون روستایی ملایر تصریح کرد: این فروشگاه‌ها با استقبال کم نظیر مردم مواجه شده و باید در کشور نیز نسبت به ایجاد بیشتر آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو فروشگاه عرضه محصولات کشاورزی در ملایر فعال است، گفت: این فروشگاه‌ها جنب اداره تعاون روستایی و دیگری در جنب بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر واقع شده‌اند و به مردم خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهند.

شیرزادی در ادامه از ساخت سومین فروشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در ملایر خبر داد و افزود: این فروشگاه که در میدان جهاد واقع شده تا یک ماه دیگر کار خود را شروع می‌کند.

رئیس اداره تعاون روستایی ملایر خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای ساخت این فروشگاه و بازسازی فروشگاه جنب بنیاد شهید اختصاص یافته است. 

وی در ادامه به محصولات عرضه شده در این فروشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: این محصولات شامل انواع میوه، گوشت مرغ گرم و منجمد، گوشت گاو و گوساله، شیر خام، گوشت بوقلمون، تخم مرغ، صیفی‌جات و ترشی‌جات و سم و کود شیمیایی و... است.

شیرزادی اظهار داشت: اکیپ‌های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره تعاون روستایی کار بازدید از فروشگاه‌ها را انجام می‌دهند و نظارت کامل بر قیمت‌ها در این فروشگاه‌ها را دارند.

وی در پایان ایجاد این فروشگاه‌ها را گام بزرگی در راستای کمک به کشاورزان در ارائه مستقیم محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال برای افراد بیکار برشمرد و گفت: امیدواریم با اعتبارات بیشتر در آینده شاهد افزایش این فروشگاه‌ها باشیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول