اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

دریافت تسهیلات برای خودرو بسیار راحت‌تر از تسهیلات کشاورزی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر گفت: امروز در بانک‌ها دریافت تسهیلات برای خودرو بسیار راحت‌تر از تسهیلات برای کشاورزی است که نشان می‌دهد توجه مسئولان به این بخش کم است.

دریافت تسهیلات برای خودرو بسیار راحت‌تر از تسهیلات کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت الاسلام محمود مشایخ امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر بیان داشت: پیام‌هایی که از قبل از سال نو برای مردم می‌آمد و در آنها از انصراف دریافت یارانه‌ها عنوان می‌شد، مردم را با نگرانی‌هایی روبه‌رو کرد که پس از مدتی مسئولان آن را به دلیل مشکلات سایت عنوان کردند.

وی بیان داشت: اما در سال جدید نیز از سوی مسئولان ذیربط عنوان شد که اگر برای دریافت یارانه تمایل دارند ثبت نام مجدد کنند که بازهم تنش‌هایی را در جامعه و بین خانواده‌ها ایجاد کرده بود.

مشایخ ادامه داد: از سوی دیگر سایت این سازمان نیز با مشکلات متعدد روبه‌رو است و در بیشتر مواقع غیرفعال است.

این مسئول تصریح کرد: این نحوه برخورد با مردم در اجرای طرحی که قرار بود باعث آرامش و اطمینان خاطر مردم باشد کاری ناپسند است و مسئولان باید به شکلی پخته‌تر و کاملا برنامه‌ریزی شده آن را اجرایی کنند تا این چنین آسایش مردم سلب نشود.

خطیب جمعه نوشهر در بخش دیگری از سخنانش درباره شعار سال جاری که توسط رهبر معظم انقلاب بیان شد، خاطرنشان کرد: یکی از موانع تولید ملی قاچاق کالاست.

وی ادامه داد: نابسامانی در قیمت‌ها و کیفیت این کالاها تزلزل اقتصادی را در پی دارد و مانع تولید اقتصادی و ملی است.

این مسئول از دیگر موانع تولید ملی را اجرایی نشدن 20 درصد از درآمد یارانه‌ها برای تزریق در تولید ملی عنوان کرد.

مشایخ همچنین به وضعیت کشاورزی و مشکلات این بخش اشاره داشت و گفت: امروز در بانک‌ها دریافت تسهیلات برای خودرو بسیار راحت‌تر از تسهیلات برای کشاورزی است که نشان می‌دهد توجه مسئولان به این بخش کم است.

وی با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری ادامه داد: یکی از وظایف اصلی معلمان ایجاد بصیرت در بین شاگردانشان است.

مشایخ افزود: از راه‌های ایجاد بصیرت در جامعه برای همه اقشار به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان مطالعه کتاب‌های استاد مطهری است که مبانی دین و مسائل اعتقادی در آن بسیار نمود دارد.

خطیب جمعه نوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات کشتارگاه دام نوشهر بیان داشت: در یکی دو ماه اخیر این مسئله به طور جدی مورد توجه مسئولان قرار گرفته و بازدیدهای متعددی از آن صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: حضور ناظر شرعی، مسئولان بهداشتی و نیروی انتظامی برای رفع مشکلات فعلی این کشتارگاه برنامه‌ریزی شده، اما باید به سمتی پیش رویم که این کشتارگاه به صورت کشتارگاهی مکانیزه و صنعتی فعالیت کند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول