اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایندگان فوتسال قزوین در پی جبران ناکامی‌هایشان هستند

خبرگزاری فارس: هفته پنجم رقابت‌های فوتسال دسته دوم باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که نمایندگان فوتسال استان قزوین برای جبران نتایج ضعیف خود در هفته‌های قبلی و جبران ناکامی‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

نمایندگان فوتسال قزوین در پی جبران ناکامی‌هایشان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس در قزوین، در این مسابقات تیم بیمه حدیث قزوین که دومین سال حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند در حالی در یک دیدار سخت به مصاف افزون‌پلاست کاشان می‌رود که وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی ندارد‌.

شاگردان علی فرمانی که هفته گذشته در سالن شهید بابایی قزوین با نتیجه ضعیف و دور از انتظار پنج بر یک بازی را به تیم علی‌صدر همدان واگذار کردند به خوبی می‌دانند که دیدار سختی مقابل تیم افزون‌پلاست کاشان دارند.

سختی این دیدار از آنجا بیشتر نمایان می‌شود که این بازی در سالن شهید بهشتی کاشان برگزار می‌شود و این تیم کاشانی در حال حاضر با کسب 9 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

فرمانی سرمربی بیمه حدیث قزوین که تیمش از چهار بازی گذشته خود سه شکست و یک پیروزی را در کارنامه خود ثبت کرده است باید در این بازی فقط به پیروزی فکر کند، اتفاقی که خیلی دشوار به نظر می‌رسد.

بازیکنان بیمه حدیث که از نظر تجربه از سطح قابل قبولی در این مسابقات برخوردار هستند، اگر بتوانند در بازی‌های آینده  نقاط تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کنند، قطعا می‌توانند در ادامه راه با امیدواری بیشتری به مصاف رقیبان خود بروند.

اما در سوی دیگر تیم باروبن قزوین دیگر نماینده استان اوضاع مناسبی در جدول ندارد و اگر می‌خواهد در این رقابت‌ها خودی نشان دهد، نباید به این راحتی امتیازهای حساس و خانگی را از دست بدهد.

شاگردان ذبیح‌الله حسینی که هفته قبل در سالن شهید بابایی قزوین مقابل میهمان خود تیم شوپی ملارد با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شدند در حالی به مصاف اپتک کرج می‌روند که با کسب چهار امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارند.

بازیکنان تیم باروبن قزوین با وجود این که از نظر بدنی آمادگی بالایی مقابل رقیبان از خود به نمایش گذاشته‌اند در چند بازی گذشته نشان داده اند که از تجربه کمتری نسبت به سایر تیم‌ها برخوردار هستند.

این بی‌تجربگی از آنجا بیشتر دیده می‌شود که بازیکنان تیم باروبن در دو دیدار برگزار شده خود در سالن شهید بابایی قزوین با وجود اینکه مقابل حریفان با دو گل پیش بودند، در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دیدند و بازی‌های برده خود را با شکست و تساوی عوض کردند.

تیم باروبن قزوین که نخستین حضور خود را در این فصل از رقابت‌ها تجربه می‌کند در حالی این هفته در سالن انقلاب کرج به مصاف اپتک  این شهر می‌رود که تیم کرجی از امتیاز میزبانی سود می‌برد با هشت امتیاز عنوان سومی جدول را در اختیار دارد.

نکته قابل توجه دیدارهای این هفته نمایندگان فوتسال استان قزوین در این است که تیم‌های بیمه حدیث و باروبن اگر می‌خواهند پابه‌پای دیگر تیم‌های مدعی صعود بجنگند باید به فکر جمع کردن امتیازهای از دست رفته باشند تا بتوانند اوضاع تیمی خود را در جدول سر و سامان بخشند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول