اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور

ارم کیش قم در گام نخست نایب قهرمان را متوقف کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال امید ارم کیش قم در نخستین مسابقه خود در فوتسال امید باشگاه‌های کشور موفق به متوقف کردن نایب قهرمان دوره گذشته شد.

ارم کیش قم در گام نخست نایب قهرمان را متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نخستین دور دیدارهای گروه سوم مرحله مقدماتی پنجمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور در شهر کرمان با انجام سه مسابقه به انجام رسید که مهم‌ترین این بازی‌ها با نتیجه مساوی همراه بود.

مهم‌ترین مسابقه نخستین روز دیدارهای گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتسال دسته اول امید باشگاه‌های کشور را تیم‌های فوتسال امید ارم کیش قم و شهرداری رشت میزبان مسابقات برگزار کردند که این دیدار در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید.

فوتسالیست‌های تیم امید ارم کیش قم در حالی در نخستین مسابقه خود به تساوی رضایت دادند که در نیمه اول با وجود فرصت‌های خوبی که بازیکنان این تیم در مقابل دروازه تیم شهرداری رشت ایجاد کردند، از حریف خود با نتیجه یک بر صفر پیش افتاده بودند، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد.

در شرایطی که ارم کیش قم در نیمه دوم به بیشتر بازیکنان خود میدان داد تا بازیکنان نیمکت‌نشین نیز فرصت حضور در میدان را پیدا کنند، این ترفند به سود ارم کیش نبود و تیم شهرداری رشت با استفاده از این فرصت به یکباره جریان مسابقه را تغییر داد و گل تساوی را به ثمر رساند.

بازیکنان تیم فوتسال امید ارم کیش قم که تا این مسابقه، پرافتخارترین تیم حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند، در حالی حضور خود در پنجمین دوره این مسابقات را با تساوی آغاز کردند که شهرداری رشت نیز در دوره قبل موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها شده و در مرحله نیمه نهایی سال گذشته از سد ارم کیش قم گذشته بود.

در این بازی که حساس‌ترین مسابقه روز نخست از دیدارهای گروه سوم مرحله مقدماتی فوتسال لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد، برای تیم فوتسال امید ارم کیش قم علی فخاران با تیزهوشی خود گلزنی کرد.

تساوی یک بر یک ارم کیش قم در نخستین روز رقابت‌ها در حالی مقابل تیم شهرداری رشت رقم خورد که در روز دوم این بازی‌ها عصر امروز این تیم در دومین مسابقه خود به مصاف تیم امید راه ساری خواهد رفت.

تیم فوتسال امید ارم کیش قم در گروه سوم مرحله مقدماتی از پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور با تیم‌های شهرداری رشت، راه ساری، صنایع گیتی پسند اصفهان، مقاومت کرمان و فرش آراء مشهد برای صعود به مرحله بعد رقابت می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول