اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان با اشاره به برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات:

حضور حماسی مردم در صحنه آرمان‌های نظام را جادوانه کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: حضور حماسی مردم در 15 اردیبهشت‌ماه در صحنه، پیروزی مضاعف و جاودانه‌ای به آرمان‌های نظام و انقلاب بخشید.

حضور حماسی مردم در صحنه آرمان‌های نظام را جادوانه کرد

شهاب صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با تقدیر از خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم جنوب خوزستان، اظهار کرد: حضور پرشور مردم حتی در آخرین ساعات مهلت مقرر انتخابات، نشان از قدرت نظام دارد.

وی با بیان اینکه استقبال مردم شهرهای مختلف خوزستان به ویژه مردم ولایتمدار آبادان و اروندکنار از دور اول و دوم انتخابات مجلس نهم بی‌نظیر بوده، افزود: شرکت در این حماسه ملی نشان از شعور و بلوغ سیاسی کشور دارد.

معاون فرماندار آبادان تصریح کرد: امروز مردم ایران به چنان شعور و بلوغ سیاسی دست یافته‌اند که در جهان زبانزد هستند و بدون گرایشات سیاسی افراطی سرنوشت خود را در سطوح قانونگذاری رقم می‌زنند.

وی حضور حداکثری مردم را موجب دلگرمی نمایندگان منتخب مجلس دانست و گفت: مجلس نهم قطعاً کارآمدتر و متعهدتر از دوره‌های گذشته خواهد بود.

صدیقی حضور پرشکوه مردم در انتخابات را اتمام حجت برای خدمتگزاران نظام خواند و گفت: حضور صمیمی و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی، حجت را بر خدمتگزاران نظام تمام کرد.

وی با تقدیر از مردم ولایتمدار این منطقه برای حضور آگاهانه و حداکثری در پای صندوق‌های رأی، گفت: حضور باشکوه و بی‌سابقه مردم در 15 اردیبهشت‌ماه، پیروزی مضاعف و جاودانه‌ای به آرمان‌های نظام و انقلاب بخشید.

معاون فرماندار آبادان خطاب به نمایندگان راه یافته به نهمین مجلس شورای اسلامی، گفت: این مردم شایسته تکریم و لایق خدمت هستند و امیدواریم این حضور مایه برکت برای کشور عزیزمان باشد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول