اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌قدردانی معاون ‌‌استاندار گلستان‌ از ‌حضور پرشور مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: اعلام نتیجه دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی منوط به اذن وزارت کشور است.

‌قدردانی معاون ‌‌استاندار گلستان‌ از ‌حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی ‌امشب در ستاد انتخابات فرمانداری گرگان از مردم خوب، متدین و ولایتمدار حوزه انتخابیه که امروز با شور و نشاط در شعب اخذ رأی حاضر شدند قدردانی کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا تمام الکترونیکی برگزار شد همه 303 شعبه اخذ رأی فعال بود و سیستم‎ها نیز به طور صحیح و فعال عمل کرد.

جمشیدی بیان داشت: امیدواریم نتیجه انتخابات سبب رضای خدای تبارک و تعالی باشد و مردم نیز خوشحال شوند.

وی متذکر شد: در این دوره از انتخابات شمارش آرا را به صورت دستی نداریم و نتیجه به وسیله وزارت کشور در پایان انتخابات اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اضافه کرد: بر‌ اساس آنچه در اطلاعیه آمده وزارت کشور قادر است پس از 90 دقیقه از لحظه پایان اخذ رأی نتیجه را اعلام کند.

جمشیدی از طرف استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد و اذعان داشت: مردم با همان اعتقاد دینی و نگاه ولایتمدارانه حضور بانشاطی در انتخابات داشتند که باید قدردان این مردم متدین باشیم.

وی خدمت صادقانه به مردم را اولویتی مهم خواند و افزود: به تعبیر حضرت امام (ره) مردم ولی نعمت هستند و شایسته خدمت صادقانه‎اند و در تعبیر حضرت آقا نیز خدمت به مردم به مانند عبادت تشبیه شده و از نظر رئیس جمهور کشورمان نیز خدمت صادقانه به مردم خستگی و دلسردی ندارد که ما معتقدیم در همه مسئولان، مدیران و خدمتگزاران این ویژگی‎ها وجود دارد و باید این ویژگی‎ها را در خود تقویت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در پایان گفت: مردم باید با همان نگاه دینی و اعتقادی خود در همه صحنه‎ها حاضر شوند چرا که این مهم سبب اقتدار نظام دینی می‎شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول