اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مشهد در بهارستان نهم:

مجلس نهم مجلس کار و اشتغال و تولید است

خبرگزاری فارس: نامزد منتخب مشهد در بهارستان نهم گفت: مجلس آینده، در راستای منویات مقام معظم رهبری، مجلس کار و اشتغال و تولید خواهد بود.

مجلس نهم مجلس کار و اشتغال و تولید است

جواد کریمی قدوسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: حضور مردم در دور دوم انتخابات نیز، مانند دور اول حماسی بود، البته باید اذعان داشت که مردم کار اصلی را در دور اول انجام دادند و در واقع در دور دوم، کار خوب و حماسی خود را تکمیل کردند.

کریمی افزود: براساس آمار، مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم، در مقایسه با دور دوم انتخابات مجلس هشتم، افزایش بیست درصدی داشته و این مساله را باید به فال نیک گرفت.

نامزد منتخب مردم مشهد و کلات در دور دوم بهارستان نهم تاکید کرد: مردم در این دور، براساس شناخت مرحله اول، همان انتخاب قبلی خود را تایید و تکمیل کردند و از سوی دیگر، مجریان نیز فضای امنیتی بسیار مناسبی را فراهم کرده بودند و این امر در آینده، نتایج بسیار مثبتی خواهد داشت.

کریمی با اشاره به ترکیب مجلس نهم خاطر نشان کرد: آرای مردم، نشان از اعتماد بالای آنها به اصولگرایان دارد و البته اقلیتی از اصلاح‌طلبان نیز وارد بهارستان نهم شده‌اند.

وی دستور کار مجلس نهم را مسائل اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: مجلس نهم، باید مسائل گسترده‌تری را به نسبت مجالس قبل پوشش بدهد و در این میان، مسائل اقتصادی قطعا دارای اولویت خواهد بود.

نامزد منتخب بهارستان نهم، یادآور شد: مجلس نهم باید راهبرد مقام معظم رهبری را برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، عملی کند و به فضل الهی، مجلس نهم، مجلس کار و اشتغال و تولید ملی خواهد بود.

وی گفت: البته مسائل فرهنگی و امنیتی نیز باید در اولویت‌های مجلس نهم، بعد از مسائل اقتصادی باشد.

کریمی در ارتباط با برنامه‌های ویژه نمایندگان مشهد نیز تصریح کرد: در سطح مشهد نیز، باید با فعال کردن مجمع نمایندگان استان، و البته با حمایت بخش خصوصی و همچنین پشتیبانی نهادها و ارگان‌های کلان دولتی، زمینه خوبی برای اشتغال جوانان مشهد فراهم کنیم.

وی افزود: مردم باید ثمره اعتماد و رای خود را در فعالیت‌های نمایندگان منتخب خود ببینند و این امر قطعا با تلاش مضاعف نمایندگان استان، محقق می‌شود.

نامزد منتخب مردم مشهد در نهمین مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین روزهای عمر سیاسی مجلس هشتم، اظهار داشت: مجلس هشتم، تنها سه هفته دیگر فعالیت می‌کند و در این زمان اندک باید، لایحه بودجه را تصویب کند.

کریمی اظهار داشت: مجلس هشتم، قطعا فرصتی برای استیضاح و یا بررسی سایر طرح‌ها نخواهد داشت و تصویب بودجه، مهم‌ترین هدف آن است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول