اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر مطرح کرد

حمایت از تولید ملی برای رسیدن به استقلال در عرصه اقتصادی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: ما باید با تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر مدار برنامه طراحی، کارشناسی و دانایی‌محوری چنان کنیم که دارای استقلال ملی در عرصه اقتصادی شویم.

حمایت از تولید ملی برای رسیدن به استقلال در عرصه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با قشر فرهنگیان و کارگران کشور اظهار داشت: مخاطب قشر فرهنگیان و معلمان انسان‌های آینده‌ساز هستند.

وی افزود: اگر حوزه آموزش و پرورش وظیفه خود را بر مبنای دانش‌بنیانی و نهادینه کردن فرهنگ دینی قرار دهد در آینده پیشرفت و توسعه پیش می‌آید و اگر در انجام وظایف خود دچار کاستی شود کشور دچار چالش‌های جدی خواهد شد.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: کار و کارگر عزت و احترام دارد به طوریکه پیامبر اسلام هم دست کارگر را بوسید.

امام جمعه بوشهر در ادامه گفت: ما باید با تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر مدار برنامه طراحی، کارشناسی و دانایی محوری چنان کنیم که دارای استقلال ملی در عرصه اقتصادی شویم.

وی با گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی عنوان کرد: بسیج عزیز در همه عرصه‌ها موفق بوده و به خصوص در عرصه سازندگی مؤثرترین گام‌ها را برداشته است و امیدواریم با تلاش این قشر عزیز هیچ منطقه‌ محرومی در ایران نداشته باشیم.

صفایی‌بوشهری همچنین با گرامیداشت روز صلیب سرخ و هلال‌احمر افزود: این جمعیت بسیار کارآمد در عرصه خدمات‌رسانی در موقعیت‌های بحرانی بسیار موفق عمل کرده است و می‌توانند با تجربه خود در زمینه‌های ملی و فراملی بحران‌ها و آسیب‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد را برطرف یا پیشگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت ام‌البنین اظهار داشت: ایشان در طول تاریخ شیعه منشأ خدمات بسیار زیادی به فرهنگ مجاهدت در اسلام بوده است و بعد از حضرت فاطمه زهرا (س) به خانه امیر مومنان (ع) آمدند و خداوند به ایشان چهار فرزند داد که خورشید فروزان دین قمر بنی‌هاشم بود.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: یکی از صفات انسان با ایمان اخلاق‌مداری است و یکی از ابعاد اخلاق، اخلاق اجتماعی و عمومی است.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: اخلاق اجتماعی یعنی برخورد زیبا و مناسب در محیط عمومی جامعه با مردم داشتن و سبب آسایش و آرامش مردم بودن.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول