اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

افزایش چشمگیر پرونده‌های وارده و مختومه در تعزیرات حکومتی

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومی استان بوشهر گفت: آمار پرونده‌های وارده و مختومه در ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشت و با واحدهای متخلف در این ایام برخورد شد.

افزایش چشمگیر پرونده‌های وارده و مختومه در تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمود احمدی صبح امروز در نشست با مدیران اقتصادی و اصناف بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته این اداره کل در ایام پایانی سال به‌ویژه اقدامات انجام گرفته در راستای کنترل قیمت‌ها در ایام نوروز به تلاش‌های شبانه‌روزی این اداره کل پرداخت و گفت: با تلاش‌های همکاران ما در تعزیرات حکومتی استان، آمار پرونده‌های وارده و مختومه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشت و با واحدهای متخلف در این ایام برخورد شد.

احمدی در ادامه ضمن برشمردن برخی از دلائل گرانی و گرانفروشی‌ها و موانعی که در زمینه کنترل قیمت‌ها وجود دارد خواستار رفع مشکلات در این زمینه شد.

احمدی افزود: در سال ‌جاری نیز با تشکیل کارگروه‌های ویژه بررسی علل گرانی در بوشهر و ایجاد گشت‌های مشترک با واحدهایی که قصد اخلال در بازار را دارند به استناد قانون برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به شعار نوروزی مقام معظم رهبری در سال‌ جاری عنوان کرد: یکی از اهداف نامگذاری امسال بنام تولید ملی، تولید با کیفیت کالای ایرانی نسبت به اجناس خارجی است که در این زمینه نیز اداره کل تعزیرات حکومتی نظارت ویژه و مستمر خواهد داشت.

احمدی موفقیت در عرصه خدمتگزاری بی‌منت به مردم را نتیجه تلاش همه ادارات و سازمان‌های همکار خوانده و از حمایت‌های استاندار ،معاونین ایشان، صدا و سیما، صنعت و معدن و تجارت، شبکه بهداشت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سایر مسئولان تشکر و قدردانی کرد.

مرتضی بحرانی مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر نیز با اشاره به همکاری مجدانه و دلسوزانه امسال تعزیرات حکومتی از روند فعالیت این اداره کل تشکر کرده و گفت: نقش تعزیرات در برخورد سریع و عاجل به تخلفاتی که با همکاری شبکه دامپزشکی استان صورت گرفته بود بسیار پررنگ و تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول