اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تجارت ساری خبر داد

معرفی 3 نماینده فروش خودرو در ساری به تعزیرات

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از معرفی سه نماینده فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ساری به تعزیرات شهرستان خبر داد.

معرفی 3 نماینده فروش خودرو در ساری به تعزیرات

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد با اعلام اینکه نظارت بر تولید، توزیع، قیمت و خدمات پس از فروش خودرو در حال اجرا است، اظهار داشت: با برگزاری گشت‌های مشترکی با همکاری تعزیرات حکومتی توسط بازرسان این اداره برای نظارت بر نمایندگی‌های خودرو سطح شهرستان ساری تمامی خدمات قابل ارائه از طریق این نمایندگی‌ها از قبیل فروش نقدی و اقساطی و پیش فروش خودرو مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد سه نمایندگی خودرو به اتهام گران‌فروشی محصولات و عدم ارائه خدمات پس از فروش متخلف شناخته شدند که با تشکیل پرونده جمعی به میزان 182 میلیون ریال برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی در پایان از همشهریان خواست هرگونه شکایت از شرکت‌های تولیدی و نمایندگی‌های فروش خودرو را به سامانه ارتباطی 124 گزارش کنند تا به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول